ملوان درمقابل حریف ، فراتر از عالی جنگید |برد ملوان و خداحافظی کاپیتان

اختصاصی _ گیل نامه / ملوان بندر انزلی امروز با نتیجه دو بر یک مقابل آلومینیوم اراک حریف را مغلوب خود کرد و در پایان ضمن قدردانی از کاپیتان تیم ، پژمان نوری از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

مربی ملوان پس از غلبه بر  آلومینیوم اراک بانتیجه دو بر یک ،  در نشست خبری گفت : خدا رو شکر که بازگشت خوبی داشتیم بچه های ما واقعا باغیرت بازی کردن و از هیچ چیز کم نگذاشتند می توانم بگویم فراتر از عالی جنگیدند .ما پیش از حضور در زمین به خودمان قول دادیم که باید برای حفظ فوتبال پاک ملوان، می بایست این بازی را میبردیم و خداراشکر که با کمک هواداران روسفید شدیم.

مازیار زارع در باره داوری اظهار داشت : به هر طریق ممکن می بایست بر بازی امروز فائق می شدیم چرا که سلامت فوتبال ملوان مد نظر بود . داور  چهارم نیز قضاوت مطلوبی داشت منتها داور وسط  بعضاً دچار تصمیمات اشتباه می شد .

وی در پایان ضمن تشکر و خداقوت به پژمان نوری و خداحافظی اش گفت :  پژمان زحمات زیادی برای فوتبال کشیده است و بیشتر از اینها به گردن ما حق دارد ، همچنین جلال رافخایی و سعید یوسف زاده حقشان بوده که به بهترین شکل خداحافظی می کردند اما برای اینکه بتوانیم نسل جدید فوتبال را معرفی کنیم باید آستانه تحمل را بالا برده بدون شک ملوان در طول تاریخ بازیکنان نوجوان و جوان خوبی را معرفی کرده که حتی به تیم ملی نیز راه پیدا کردند.

#گیل نامه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.