مسئول بسیج رسانه استان با اولین بانوی فعال عرصه رسانه استان گیلان دیدار کرد

سرویس اجتماعی :

اختصاصی _ گیل نامه / عصر امروز رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان و هیئت رئیسه انجمن بانوان خبرنگار و روزنامه به دیدار، باسابقه ترین بانوی فعال عرصه رسانه رفتند  . در این دیدار پیرامون مسائل و مشکلات رسانه ای و برنامه های در دست اجرا گفتگو شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی   گیل نامه     سرهنگ مهدی پارسا عصر روز سه شنبه با خانواده مرحوم طاهری صاحب امتیاز و مدیر مسئول هفته نامه کادح در دفتر هفته نامه طاهر دیدار کرد .

مسئول بسیج رسانه استان گیلان ضمن ابراز خرسندی از عملکرد و فعالیت رسانه هایی اینچنین تصریح کرد : با توجه به در اقلیت بودن چنین فعالان پیشکسوت و دارای تجربه عالی رسانه ای ، می توان به وضوح گفت : بانوان مجرب عرصه خبر و رسانه به دلیل دارابودن تجربه و رفتار اصولی و حرفه ای بسیار فعال تر و موثر تر از سایر خبرنگاران می باشند .

وی با تخمین وجود بیش از ۴۰۰ رسانه در استان گیلان و در عین حال فعالیت بیش از ۵۰۰ خبرنگار در این حوزه اذهان داشت : یقینا آرا و نظرات و ایده های افراد متفاوت و متغیر است و نمیتوان از همه فعالان این عرصه بطور یکسان انتظار داشت اما در غایت هدف ما جامع و بسط و توسعه آرمان های رفیع نظام جمهوری اسلامی است .

 

پارسا در حوزه مطالبه گری رسانه ها افزود : آنطور که باید فعالان عرصه رسانه به مشکلات زیست محیطی ، سواحل ، گردشگری ، فرهنگی ، عدم انطباق با برخی استاندارهای حوزه شهری و قبیلهم … نمی پردازند چه بسا گیلان دارای فرهنگی غنی و در اولین ها زبان زد بوده است .

مسئول بسیج رسانه گیلان با تاکید بر ایجاد انگیزه و با اشاره به منویات رهبری مبنی بر ایجاد نشاط اجتماعی بیان کرد :آنچه در عرصه خبر  و اطلاع رسانی ازاهمیت بالایی برخوردار است ، تعصب و علاقه داشتن به حرفه و ارج نهادن به آن می باشد . انسان باید همواره عاشق کار خود باشد تا بتواند در آن به موفقیت نائل شود .

 

وی از فعالیت انجمن بانوان خبرنگار در گیلان خبر داد و افزود : هدف از راه اندازی این انجمن انجام کار های ارزشمند و تاثیر گذار می باشد و در این حوزه می بایست از انبوه تجریه پیشکسوتان خبره و عالی منجمله خانم میربازع بهره برد .

 

مهدی پارسا به ابلاغ برنامه‌های بسیج رسانه استان اشاره و اذعان کرد: برگزاری کلاس‌های آموزشی خبرنگاران، راه‌اندازی شبکه خبرنگاران و عکاسان استان، برگزاری و راه‌اندازی اردوهای جهادی و اصحاب رسانه و برگزاری یادواره شهدای رسانه … از اهم برنامه‌های بسیج رسانه در سال جاری خواهد بود.

در همین راستا سیده کبری میربازغ ، مدیر مسئول هفته نامه طاهر به بیان مسائل و مشکلات رسانه های مکتوب پرداخت و گفت : امروزه فعالیت نشریات اصولگرا در گیلان کاسته شده و توجه چندانی به آن نمی شود .

وی در ادامه گفت : بنده یک نشریه اصولگرا دارم و به آن افتخار می کنم و در مقابل هیچگاه از  فعالیت نشریات اصلاح طلب گلایه مند نبوده ام و نخواهم بود . درآمد نشریه طاهر کاملا مستقل و شخصی بوده بدون هیچگونه حمایت های مالی ، و تا زمانیکه نفس در جان باشد به فعالیت خود در این عرصه ادامه خواهم داد چرا که عاشق این کار هستم .

درپایان پارسا ، مسئول بسیج رسانه استان با اعطاء لوح تقدیر ، از زحمات این بانوی پیشکسوت تقدیر بعمل آورد .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.