مرگ بانوی صومعه سرایی بر اثر صاعقه

گیل نامه / صاعقه در روستای اسپند چهارراه فتمه سر صومعه سرا یک نفر را کشت و ۳نفر را راهی بیمارستان کرد.

به گزارش گیل نامه / مدیر مرکز حوادث و فوریتهای پزشکی گیلان گفت: در ساعت ۱۶عصرامروز ۴بانویی که در شالیزار روستای اسپند چهارراه فتمه سر صومعه سرا در حال نشاء برنج بودند دچار صاعقه (رعدوبرق) شدید شدند که یک بانوی ۴۵ساله در دم کشته و ۳نفر مجروح شدند.
اسدی افزود: ۳نفر از مجروحان به بیمارستان صومعه سرا انتقال یافتند که ۲نفر سرپائی مداوا شدند و یک نفر بستری و تحت درمان قرار دارد.
۲نفر هم در آستانه اشرفیه در اثر برخورد صاعقه مصدوم و راهی بیمارستان شدند.
عصر امروز ۲خانم ۵۱ساله که در شالیزارهای روستای استخر بیجار آستانه اشرفیه مشغول کار کشاورزی بودند در اثر صاعقه شدید دچار مصدومیت شدند.
با حضور امدادگران اورژانس این دو خانم به بیمارستان کوثر این شهرستان منتقل شده و پس از مداوای اولیه، مصدومان برای درمان های بیشتر به بیمارستان ولایت رشت منتقل شدند.
به گفته مدیر بیمارستان کوثر آستانه اشرفیه حال یکی از این دو نفر که از ناحیه گردن و بازو دچار سوختگی شدند وخیم است.
بارش شدید باران و باد باعث افتادن ۱۲ اصله درخت در فومن هم شد.
خانعلی زاده رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای فومن گفت: براثر بارش باران شدید وباد چهار اصله درخت در جاده فومن – رشت – فومن – صومعه سرا و فومن – شفت بر زمین افتاد که با تلاش نیم ساعته راهداران این راهها باز گشائی شد.
همچنین به گفته غلام نیا شهردار فومن بارش باران شدید باعث افتادن ۸ اصله درخت در مناطق شهری فومن شد که این درختان سریعا جمع آوری و عبور و مرور به حالت عادی باز گشت.
این حادثه خوشبختانه خسارت های جانی و مالی نداشت.

#گیل نامه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.