ماجرای درگیری با سلاح سرد در بیمارستان امینی لنگرود

گیل نامه / در پی دعوای دو خانواده به دلیل مسائل شخصی درگیری به بیمارستان امینی کشیده شد که یک نفر با سلاح سرد ضرب دید.

به گزارش گیل نامه /  رامین غلامپور  با اشاره به درگیری بین دو خانواده در تالش محله این شهر و کشیده شدن ماجرا به بیمارستان امینی لنگرود اظهار کرد: به دنبال ضرب‌وجرح یک‌تن از طرف دعوا و انتقال وی به بیمارستان، طرفین دیگر دعوا خود را به بیمارستان رسانده که موجب درگیری فیزیکی و استفاده از سلاح سرد شد.

وی با بیان اینکه همکاران بیمارستان امینی در پی درگیری و تنش پیش‌آمده بیمار را به بیمارستان پیروز لاهیجان منتقل کردند، افزود: وضعیت بیمار منتقل‌شده خوب است و مشکل خاص و حادی ندارد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان لنگرود با اشاره به اینکه این درگیری زنجیره‌ای و خانوادگی تنها یک بیمار بستری برجای گذاشت، گفت: مابقی شرکا در این دعوای خانوادگی جراحت سطحی داشتند و با اقدام و مداخله به‌موقع کادر حفاظت فیزیکی بیمارستان اوضاع را تحت کنترل خود درآوردند.

 در پی یک درگیری خانوادگی ضرب‌وجرحی در بیمارستان امینی لنگرود به وجود آمده بود که متأسفانه دعوای خانوادگی و شخصی به بستر جامعه و بیمارستان کشیده شد.

گفتنی است اقدامات و بررسی‌های پلیسی در این رابطه ادامه دارد و پرونده‌ای نیز با همین مضمون از سوی یکی از طرفین دعوا در مجتمع قضایی لنگرود تشکیل‌شده است.

فارس

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.