قدرت های پوشالی مستکبران در برابر ایستادگی ملت ایران ناکام ماند

سرویس سیاسی :

اختصاصی _ گیل نامه /  آیت الله فلاحتی در راهپیمائی باشکوه ۱۳ آبان ۹۸ در رشت با بیان این که این تجمع مایه فخر انقلاب است گفت:مردم با حضور در راهپیمایی به همه جهان گفتند که در مسیر تمدن اسلامی گام های موثر بر می دارند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی    گیل نامه / نماینده ولی فقیه در استان گیلان  هدف از این تجمعات را در راستای حفظ ارزش ها و ایستادگی در برابر استکبار دانست و افزود:با رجوع به تاریخ می توان به این پی برد که ملت ایران در مقابل قدرت های زورگو ایستادگی کردند و به آینده های روشن اندیشیدند.

تسلیم تمام کشور های استکبارگر با قدرت های پوشالی در برابر ایران اسلامی

امام جمعه رشت با ذکر اینکه آمریکا در ۱۵۰ کشور دنیا پایگاه نظامی دارد،عنوان کرد:امروز تمام کشورهای استکبار گر با قدرتهای پوشالی خود در مقابل ملت را به زانو درآمدند.

هراس دشمن از وحدت و انسجام ملت ایران

وی با اشاره بر اینکه به پایان عمر دولت آمریکا نزدیک می‌شویم و ایران اسلامی ما مملو از نیروهای انسانی پویا و بانشاط است، یادآور  شد:دشمن از وحدت و انسجام مردم ایران هراس دارد و مردم ما باید در انتخابات پیشرو افراد سیاسی را به خوبی بشناسند و آگاهانه انتخاب کنند.

آیت الله فلاحتی از ویژگی‌های ایران اسلامی را به وجود جبهه تمدن فرهنگی دانست و اذعان کرد:امروز به تمام جهانیان ثابت شده که آمریکا دیگر قدرت مبارزه با ایران را ندارد زیرا ایران اسلامی پیشرفت های موفقیت آمیزی را در همه حوزه‌ها کسب کرده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.