قایقران جوان گیلانی مدال برنز قهرمانی آسیا را برگردن آویخت

گیل نامه/ ایلیا نادرنژاد قایقران جوان گیلانی مدال برنز مسابقات قایقرانی قهرمانی آسیا را کسب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی    گیل نامه /معاون توسعه اداره کل ورزش و جوانان گیلان عصر جمعه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ایلیا نادرنژاد که به همراه تیم ملی قایقرانی ایران در رقابت های ماراتن قهرمانی آسیا حضور یافت، موفق به کسب مقام سوم   رده سنی جوانان شد.

ابوالفضل صادقی افزود: بر این اساس و در جریان این رقابت ها  در چین ، نادرنژاد بعنوان تنها نماینده ایران در رده سنی جوانان ، سرانجام با شایستگی توانست روی سکوی سوم آسیا قرار گیرد و مدال برنز این مسابقات را برای تیم ملی به ارمغان بیاورد.

وی ادامه داد: این قایقران شایسته و جوان استان گیلان در مسابقه ماراتن جوانان آسیا  با زمان  یک ساعت و ۴۸ دقیقه و ۵۱ ثانیه و ۳۳ صدم ثانیه پس از دو قایقران چینی در جایگاه سوم آسیا ایستاد و صاحب مدال برنز شد.

وی بیان کرد: علاوه بر حضور ایلیا نادرنژاد از استان گیلان در رقابت های قایقرانی ماراتن قهرمانی آسیا، سه قایقران دیگر  از ایران نیز در رده های سنی بزرگسالان و زیر ۲۳ سال این مسابقات با حریفان آسیایی خود به رقابت می پردازند.

رقابت های قایقرانی مارتن قهرمانی آسیا  با حضور زبده ترین قایقرانان این رشته از کشورهای مختلف قاره کهن در رده های سنی جوانان، زیر ۲۳ سال و بزرگسالان در شهر شائوشینگ چین آغاز شد و  تا روز ۲۸ مهرماه ادامه می یابد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.