فلاحتی :دشمن در مسیر ضربه زدن به کشورها در مرحله نخست زیربناهای فرهنگی کشورها را مورد هجوم قرار می دهد|سردار عبدالله پور:وظیفه ما تلاش برای دستیابی به تمدن بزرگ اسلامی است که در این مسیر شهید رجایی و با هنر پیشگام و موفق شدند

زارع:با افزایش وحدت همدلی مسئولان می‌توانند خدمات بیشتری به مردم ارائه دهند

 

سرویس سیاسی :

 

اختصاصی _ گیل نامه / همایش روز قشر بسیج کارمندان به مناسبت روز کارمند در سالن اجتماعات بانک صادرات رشت با حضور مسئولان استانی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی   گیل نامه / آیت الله رسول فلاحتی درباره بندهای گام دوم انقلاب اسلامی گفت:با رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری در طول این سالها پیشرفت‌های زیادی در سالهای مختلف حاصل شده است.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با اشاره به سخنرانی رئیس حزب الله لبنان،افزود:سخنرانی های سید حسن نصرالله رئیس حزب الله و بسیاری از صهیونیست ها و معاندان شده است.

امام جمعه شهرستان رشت توجه به تقویت زیربناهای فرهنگی جامع تاکید داشت عنوان کرد:دشمن در مسیر ضربه زدن به کشورها در مرحله نخست زیربناهای فرهنگی کشورها را مورد هجوم قرار می دهد.

وی حضور مسئولین در تمام برنامه های اقتصادی فرهنگی و اجتماعی را موثر دانست و اظهار داشت:هر چیزی که باعث رونق تولید می‌شود باید مورد استقبال قرار گرفت و مسئولین باید تلاش خود را بر این بگذارند که موانع را از سر راه تولید کنندگان بردارند.

آیت الله فلاحتی با بیان این که آحاد مردم به ویژه جوانان باید در توسعه نقش موثر داشته باشد اذعان کرد:تا حد امکان باید در سطح شهر کالاهای داخلی تبلیغ شود تا از بروز مشکلات برای تولیدکنندگان جلوگیری شود.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان همچنین تاکید کرد:در جامعه ای که دارای عنوان اسلامی است باید رانت خواری پارتی بازی رشوه گیری و حقوقهای نجومی متوقف شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان بسیجی را فدایی اسلام خواند و عنوان کرد:وظیفه ما تلاش برای دستیابی به تمدن بزرگ اسلامی است که در این مسیر شهید رجایی و با هنر پیشگام و موفق شدند.

سردار محمدرضا عبدالله پور راه موفقیت را در اطاعت از ولایت مداری و فرامین رهبری دانست و اضافه کرد:پهپاد جاسوسی آمریکا توسط توسط سپاه پاسداران ایران مانند همیشه باعث تعجب بسیاری از مسئولان آمریکا به ویژه ترامپ شد.

سرپرست استانداری گیلان شهیدان رجایی و باهنر را اسوه در عرصه مدیریتی دانست و گفت:خدمات عادلانه مسئولان به شهروندان نشان‌گر برنامه‌های دولت برای استان گیلان است.

دکتر ارسلان زارع لزوم وجود وحدت و همدلی را از عوامل پیشرفت در استان برشمرد و افزود:با افزایش وحدت همدلی مسئولان می‌توانند خدمات بیشتری به مردم ارائه دهند.

وی ایجاد بستر الکترونیکی را برای ارائه خدمات شفاف تر به مردم عنوان کرد و بیان داشت:تمام مسئولین نظام باید برای وضعیت همدلی و اجرای گام دوم انقلاب تلاش کنند.

 

 

📸 مطهره رمضان زاده

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.