فروش غذاهای سلفون‌دار زرد رنگ ۱۵ هزار تومانی به جای روکش طلا!

گیل نامه / رئیس اتاق اصناف گیلان از شناسایی واحد صنفی که در رشت اقدام به عرضه غذا با سلفون‌های زرد رنگ به اصطلاح خوراکی می‌کرد خبر داد و گفت: پرونده تخلفات این واحد صنفی فاقد پروانه کسب در تعزیرات حکومتی گیلان تشکیل می‌شود.

به گزارش گیل نامه /  جلال‌الدین محمد شکریه اظهار داشت: یک واحد صنفی که در رشت اقدام به سرو غذا با سلفون‌های زرد رنگ به اصطلاح خوراکی می‌کرد توسط بازرسان اتاق اصناف مورد شناسایی قرار گرفت و پرونده تخلفات آن نیز جهت پلمب در تعزیرات حکومتی استان گیلان در حال تشکیل شدن است.

رئیس اتاق اصناف گیلان با بیان اینکه این واحد صنفی غذاهای سلفون‌دار زرد رنگ ۱۵ هزار تومانی را با تقلب تحت عنوان غذا با روکش طلا به مشتریان خود عرضه می‌کرده است عنوان کرد: نداشتن پروانه کسب، تقلب در جذب مشتری با تبلیغات غیرواقعی و احتمالاً وجود مشکلات بهداشتی از جمله تخلفات مشاهده شده در این واحد صنفی است.

نایب رئیس اتاق اصناف کشور با بیان اینکه نمونه سلفون‌های زرد رنگی که در این واحد صنفی مورد استفاده قرار می‌گرفته است جهت تحقیقات بیشتر به اداره بهداشت ارجاع شده است تصریح کرد: جنس روکش‌های اشاره شده به هیچ عنوان از طلا نیست از طرفی دیگر صاحب واحد صنفی آن را خوراکی معرفی می‌کرده است.

شکریه از احتمال وجود مشکلات بهداشتی در سلفون‌های زرد رنگ سخن گفت و ابراز داشت: اگر موضوع غیربهداشتی بودن این سلفون‌های زرد رنگ توسط اداره بهداشت تأیید شود به طور یقین مدت زمان پلمپ واحد صنفی مورد نظر علاوه بر سایر تخلفاتی که داشته توسط تعزیرات حکومتی استان گیلان تمدید می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه واحدهای صنفی استان گیلان در رسته‌های مختلف همواره بر مدار ضوابط حرکت کرده‌اند اظهار داشت: بنده از همان ساعات اولیه‌ای که از انتشار اخباری مبنی بر عرضه غذا با روکش طلایی در رشت منتشر شد گفتم که با توجه به شرایط اقتصادی موجود جامعه وقوع چنین اتفاقاتی به‌هیچ عنوان پسندیده نیست.

میر حسن رئیس منصوری رئیس اتحادیه صنف اغذیه فروشان استان گیلان نیز در این گفت‌وگو از انجام ساعت‌ها بازرسی میدانی برای شناسایی واحد صنفی متخلف سخن گفت و ابراز داشت: برای مشخص شدن موضوع بنده شخصاً به صورت نامحسوس به این واحد صنفی مراجعه کرده و تحت عنوان مشتری وضعیت آن را بررسی کردم.

تسنیم

#گیل نامه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.