فرماندار: ِبایداز ظرفیت های ملی در جهت رفع مشکلات بهره بگیریم|کمیته برنامه ریزی نقشه راه و مسیر توسعه شهرستان را تعیین و تبیین میکند|کوچکی نژاد:در شهرستان رشت وحدت و همدلی جهت عمران و آبادانی وجود دارد

سرویس سیاسی :

در سرفصل بودجه کشور ۷۰ میلیارد تومان به گیلان اختصاص پیدا کرد که بودجه کشور رقم اندک آن بودجه استانی است و بقیه متمرکز است

اختصاصی _ گیل نامه / جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان رشت به ریاست فرماندار و با حضور نمایندگان و مدیران شهری در محل سالن اجتماعات فرمانداری رشت برگزار شد.

دکتر میرشمس مومنی زاده کمیته برنامه ریزی را یکی از مجموعه های مهم و تاثیرگذار خواند و گفت:کمیته برنامه ریزی نقشه راه و مسیر توسعه شهرستان را تعیین و تبیین میکند.

فرماندار رشت با بیان اینکه رشت باید شهر برخورداری باشد،افزود:در چهل سال گذشته اقدامات قابل توجهی برای رفع نیاز مندی ها صورت گرفت اما محرومیت همچنان پابرجاست.

وی رشت را شهرستان ورزشی دانست و خواستار رسیدگی بیشتر به ورزشگاه عضدی شد و ادامه داد:بایداز ظرفیت های ملی در جهت رفع مشکلات بهره بگیریم.

مومنی زاده با اشاره براینکه استان گیلان منطقه کشاورزی است،عنوان کرد:باید اقداماتی مانند بهبود وضعیت تاسیسات و زیرساخت ها و لایروبی در جهت حل مشکلات کشاورزی انجام پذیرد.

فرماندار رشت همچنین آسفالت راه روستایی را یکی از خدمات ارزشمند دانست و یادآور شد:اعتباراتی که در سال اخیر در کمیته برنامه ریزی حاصل شد حدود ۱۴۷ میلیارد و ۵۷۴ میلیون تومان بود.

وی مبنای اختصاص بودجه را جمعیت و محرومیت برشمرد و اذعان کرد:در کمیته برنامه ریزی میتوانیم بخش اندکی  از منابع را جذب کنیم که این اعتبار در اختیار وزارت خانه هاست.

او با یادآوری اینکه در آستانه هفته دولت قرار داریم،اضافه کرد:هفته دولت فرصت محترمی است که در اختیار ما برای افتتاح پروژه های عمرانی قرار دارد.

فرماندار رشت در پایان به اهمیت تامین آب شرب روستایی نیز اشاره کرد و آن رااز ضرورت ها دانست.

در ادامه مهندس کوچکی نژاد نیز به بیان برخی نکات پرداخت،وی گفت:خوشبختانه در شهرستان رشت وحدت و همدلی جهت عمران و آبادانی وجود دارد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سران سه قوه درحال هدایت کل کشور هستند،افزود:از مسئولین میخواهم که با مردم مهربان تر برخورد کنند و به خواسته های آنان اهتمام بورزند.

وی همچینین  اجرای ۲۰۰ میلیارد تومانی برای آسفالت شهرستان را یادآور شد و عنوان کرد:ما در حوزه برق علی رغم تخصیص بودجه بازهم شاهد مشکلات و نوسانات هستیم که برای مردم مشکلاتی به بارآورده و از بیمه انتظار داریم که رسیدگی کند
و  در سرفصل بودجه کشور ۷۰ میلیارد تومان به گیلان اختصاص پیدا کرد که بودجه کشور رقم اندک آن بودجه استانی است و بقیه متمرکز است.

 

عکس / مطهره رمضان زاده

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.