غوغای استقلال در بازار نقل و انتقالات ؛ از محمد بلبلی تا مطهری و دشتی در راه !

گیل نامه/استقلالی ها هنوز هیچ قراردادی امضا نکردند اما فعال ترین تیم بازار نقل و انتقالات هستند.

پرونده مذاکره با استراماچونی مهم ترین پرونده نقل و انتقالاتی استقلال در این روزها است اما نباید فراموش کرد آبی ها در بازار خرید بازیکن نیز به شدت فعال هستند و هر چند فعلا علاقه ای به اطلاع رسانی درباره آن ندارند اما این روزها استقلال شاید چراغ خاموش فعالترین تیم نقل و انتقالات باشد.

هر روز اسامی زیادی پیرامون این تیم مطرح می شود و البته آبی ها هنوز تکلیف تمدید قراردادهای خود را نیز مشخص نکردند تا به این ترتیب احتمالا بعد از مشخص شدن وضعیت سرمربی تیم شاهد یک طوفان نقل و انتقالاتی در استقلال باشیم. بررسی اهداف نقل و انتقالاتی استقلال در این مقطع فصل سوژه اصلی این گزارش است تا بیشتر وضعیت آبی ها مشخص شود.

محمد بلبلی
بازیکنی که اکنون ۳ قرارداد دارد، تنها بازیکنی است که تصویر عقد قرارداد او با استقلال مشخص شده تا آبی ها بعد از فولاد خوزستان و سپیدرود، سومین باشگاه طرف قرارداد او باشند. باشگاه سپیدرود درباره این بازیکن اعلام کرده که او تحت قرارداد این تیم است و فعلا مشخص نیست که چه تیمی او را جذب خواهد کرد اما استقلال که قراردادی رسمی با او دارد تلاش می کند تا با پرداخت مبلغ رضایت نامه، این بازیکن را جذب کند.

سیاوش یزدانی
مدافع جنجالی اردیبهشت ماه فوتبال ایران یکی از اهداف قطعی استقلا‌ل در نقل و انتقالات است که با استقلالی ها مذاکرات داشته و مدیران استقلال رسما خواهان او شدند. شاید همین موضوع باعث شد تا مدیران سپاهان خیلی سریع قرارداد عزت الله پورقاز را تمدید کرده و به سراغ جذب گولسیانی بروند تا به این ترتیب نگران جدایی این بازیکن نباشند.
از ما نشنیده بگیرید اما این بازیکن روز سه شنبه با مدیران استقلال جلسه نهایی خود را برگزار کرده و می توان او را خرید قطعی استقلال دانست؛ البته تا لحظه معرفی خریدهای جدید باید منتظر هر اتفاقی باشیم.

علی دشتی
به لطف شبکه های مجازی این بازیکن با استقلا‌ل قرارداد بسته و تبریک برادر او بود که شایعات را به یقین تبدیل کرد. دشتی که فصل گذشته برابر استقلال گلزنی کرد از ماه ها قبل در رادار استقلال بود و با پایان لیگ مذاکرات خود را آغاز کرد و به نظر می رسد حضور او در جمع آبی ها نیز قطعی است و دشتی نیز مانند چهره های دیگر فعلا در انتظار است تا تکلیف سرمربی مشخص شود.

مسعود ریگی
بازیکن موفق پدیده که در مرکز زمین عملکرد خوبی داشت با جدایی احتمالی هافبک های دفاعی استقلال می تواند خریدی برای ترمیم مرکز زمین باشد.
استقلال پیش از شروع نقل و انتقالات با او مذاکره کرده بود و حالا خبرها از قطعی شدن انتقال این بازیکن است تا او نیز در ۲۸ سالگی و بعد از یک سال درخشش در لیگ فاصله اندکی با پیراهن استقلال داشته باشد.

رضا اسدی
اسدی مدعی است که از سرخابی ها پیشنهاد دارد اما گزینه جدی استقلال تلقی می شود. این بازیکن از مدتی قبل با مدیران استقلال مذاکراتی داشت و شنیده می شود قصد دارد بعد از امضای قرارداد استراماچونی، این بازیکن می خواهد برای امضای قرارداد با فتحی مذاکره کند و سپس استقلالی می شود.

آرش رضاوند
رضاوند بارها در آستانه امضای قرارداد بوده و حالا به نظر می رسد کار او نیز با استقلال تمام شده است. رضاوند البته کمتر از دیگر گزینه ها به استقلال لینک شده اما یک گفت و گوی رسانه ای از او و آدرسهایی که داد نشان می دهد که این بازیکن نیز با استقلال تمام کرده است. سایپایی ها با او قرارداد ندارند و فعلا خبری از مذاکره او با دیگران نیست تا گمانه زنی درباره او بیش از گذشته باشد.

پیمان رنجبری
عکس مذاکره او با استقلالی ها قبل از شروع فصل منتشر شد و او البته سهمیه لیگ برتری هم نیست اما فعلا خبری از او شنیده نمی شود. رنجبری در لیگ یک درخشان بود اما استقلالی ها فعلا جزییات بیشتری را از مذاکره با او منتشر نکرده اند و تقریبا این بازیکن در بازار فراموش شده است و شاید بعد از امضای قرارداد، دوباره بر سر زبان ها بیفتد.

امیر ارسلان مطهری
اگر مطهری نیز پیراهن استقلال را بر تن کند، جنس بازیکنانی که سالها نزدیک این تیم بودند اما آبی پوش نشدند تکمیل می شود. مطهری با ذوبی ها برای روز یکشنبه هفته آینده قرار گذاشته و شاید این موضوع به مذاکرات او با استقلال باز می گردد.

استقلالی ها با او مذاکره خوبی داشتند و مطهری نیز تمایل زیادی به استقلالی شدن دارد اما عدم مشخص شدن وضعیت سرمربی می تواند کار او را سخت کند. انتقال استراماچونی به استقلال و حضور او در راس کادرفنی تکلیف امیرارسلان را مشخص می کند.

ورزش سه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.