عدم وجود  نیروی انسانی بارز ترین ویژگی کسب و کار جدید | محصولات صنایع خلاق تحریم پذیر نیستند

سرویس اقتصادی :

اختصاصی _ گیل نامه /  رییس پارک علم و فناوری گیلان با بیان اینکه کسب و کار جدید  با کسب و کار سنتی بسیار تفاوت دارد،گفت:در کسب و کار جدید بارز ترین ویژگی آن فارغ بودن  از نیروی انسانی و ارزش آفرینی مهم است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی   گیل نامه / دکتر علی باستی قابلیت مقیاس پذیر بودن  بدون اماکانات را از دیگر شاخص های کسب و کار جدید خواند و افزود:کسب و کار سنتی محدود به زمان و مکان بود اما در کسب و کار جدید در هرساعت میتوان با همه دنیا ارتباط برقرار کرد.

وی  تولید محتوا،انیمیشن، گیاهان دارویی و تولید نرم افزار رااز مشخصه های صنایع خلاق دانست و عنوان کرد:صنایع خلاق نیازمند امکانات خاصی نیست و درآمد از آن سود خالص است.

رییس پارک علم و فناوری گیلان با اشاره براینکه  بالغ بر ۱۵۰۰ نفر در همایش های فریلند منطقه آزاد انزلی شرکت کردند،خاطرنشان کرد:در دنیای امروزی که با تحریم ها روبرو هستیم،محصولات صنایع خلاق تحریم پذیر نیست.

دکتر باستی از افتتاح مرکز نوآوری صنایع خلاق در گیلان خبرداد و اذعان کرد:جاجیگا، راهدون،کافه کادو، واجارو،۷ گشت، گیلاس، نارنج و رشت پلاس از شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری گیلان هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.