طرح جامع فاضلاب شهری باید اجرا شود |ما مسئولین همواره بدهکار این مردم هستیم|در طول ۴۰ سال بعداز انقلاب ، مردم از ما جلوتر بوده اند

سرویس شهری :

اختصاصی _ گیل نامه / نشست تخصصی شهردار خمام با اصحاب رسانه به میزبانی شهرداری خمام در کانون تربیتی فرهنگی شهید حق شناس به همت سازمان بسیج رسانه برگزار شد و شهردار خمام ، فکور در پاسخ به خبرنگاران به مسئله پسماند ، فاضلاب پرداخت .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه / فکور ضمن تبریک روز خبرنگار و خوشامدگوئی و تجلیل از آنان درباره موضوعات شهری به گفتگو پرداخت .

وی با اشاره به اقتصاد مقاومتی و سال رونق تولید ، گزارش عملکرد شهرداری خمام در سال ۹۷ را تشریح کرد :

پروژه های آسفالت شهر خمام ، بالغ بر یک میلیارد تومان با حجم ۲۱۴۸۱ مترمربع

جدول گذاری در سطح شهر ، ۴۵۰ میلیون تومان با حجم ۵۳۰۰ مترمربع

فرش گذاری پیاده راه شهر ، ۷۵۰ میلیون تومان با حجم بیش از ۶هزار مترمربع

لوله گذاری حدودا ۵۰۰ متر ، ۲۵۰ میلیون تومان

همچنین ایجاد کانال سرپوشیده خیابان حافظ ، آذین بندی خیابان وگلکاری و احیا گلخانه با راندمان بالا و کسر برخی هزینه های زائد .

شهردار خمام گفت : سازمان شهرداری نهاد کثیرالوظائف است و در تمامی زمینه ها همکاری پایاپای با مردم دارد .

این مقام مسئول شهری ضمن اشاره به سختی ها و مشقت های کار ، آن را امری لذت بخش خواند و خود را خدمتگذار مردم دانست.

وی خاطر نشان کرد : مردم ما همیشه در صحنه ، شکرگذار بوده و از درک بالایی برخوردارند . آنان همواره پشت هم ایستاده اند . ما مسئولین بدهکار مردم هستیم چرا که آنان همیشه در تمامی عرصه های جهادی و مقاومتی چند گام از مسئولین جلوتر بوده اند .

فکور با اشاره به بازار محلی و محصولات منحصر به فرد شهر خمام به موضوع برند سازی تاکید کرد و ادامه داد : در صدد آن هستیم با طرح و تعبیه المانی از یخ در بهشت معروف و مثال زدنی خمام در ورودی شهر این محصول را برند کنیم ، چه بسا از شهر های مختلف ایران منجمله شیراز ، مشهد ، اهواز به خمام آمده اند و با کسب تجربه و آموزش های لازم آن را فراگرفته و تحت عنوان یخ دربهشت خمام در شهر های خود مشغول به معیشت می باشند .

این مقام مسئول شهری دو معضل مهم شهری ا زجمله فاضلاب و حریم شهری را مطرح کرد و افزود :آبهای سطحی به رودخانه ها هدایت می شوند  و فاضلاب می بایست به تصفیه خانه ها متصل گردد و در این خصوص بایست تمهیداتی در نظر گرفته شود .

وی همچنین در خصوص بحث حریم شکنی تصریح کرد : با توجه به استقبال سرمایه گذاران جهت ساخت و ساز و ایجاد هتل و فضاهای تجاری ، اقامتگاهی و گردشگری و همجنین زیباسازی و تامین روحیه مضاعف برای شهروندان نیازمند توجه بیشتر مسئولین ذیربط این امر هستیم با توجه به حریم۱۲۲٫۵ متری درکمربندی شهر ، جلوی بیش از نیمی از ساخت و سازها و سرمایه گذاری ها گرفته شده است و این امر مستلزم همکاری مسئولین مربوطه می باشد .

وی در پایان به مردم شهر وعده داد پل ارتباطی شهر که به واسطه رودخانه گذری از وسط شهر ، تعریض خواهد شد تا از بروز تصادفات ، ترافیک و بسیاری از مشکلات شهری و شهروندان بکاهد و ایشان اذهان داشتند طبق قراردادی که با پیمانکار مربوطه منعقد کرده اند اتمام آن تا پایان امسال حتمی است .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.