شما که پولی نداشتید چرا آمدید؟ کدام مسئول به شما وعده داد و فرش قرمز پهن کرد؟

گیل نامه / مسعود حیدری که چندی پیش با حکم کیومرث بیات به عنوان مدیرعامل باشگاه سپیدرود تعیین شده بود و با انصراف بیات از امور باشگاهداری به عنوان مالک موقت  و اصلی باشگاه نیز شناخته می شد بعد از چند ماه نشان دادن خود در رسانه ها و انتشار عکس با بازیکنان جدید استعفای خود را از این مقام ابراز داشت و دلیل آن را عدم توجه مسئولین اعلام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانیگیل نامه / این کناره گیری در آستانه فصل جدید لیگ یک آن چنان شوکه آور است که می تواند به خروج تعدادی دیگر از بازیکنان سپیدرود منجر شود. همان طور که سه بازیکن سپیدرود به دنبال عدم تحقق مطالبتشان این تیم را ترک کرده اند. مدیرعامل مستعفی که تا دیروز کمتر کسی ایشان را می شناخت امروز مدعی شده است که توجه مسئولین موجبات کناره گیری او را فراهم کرده است.  گویی از  استاندارتا مسئولین دیگر برای او فرش قرمز پهن کرده بودند که سپیدرود را در اختیار بگیرد. بر فرض نیز اگر چنین باشد انتظار داشتند که یکی در راس مدیریت باشگاه باشد که مشکلات مالی را حل کند، وگرنه عرصه مدیریتی را به شخص دیگری نیز می توانستند بدهند که ده ها برابر مدیرتر و شاخص تر از ایشان باشد. البته  آن چه ایشان نمی گویند این است که به جزء یک نماینده مجلس هیچ شخص دیگری اصراری نداشت که ایشان را در راس مدیریت سپیدرود مشاهده کند. شاید هم منظور ایشان از عدم حمایت به همان نماینده برمی گردد؟!

آقای مدیرعامل در متن استعفای خود طوری عنوان می کند که در همین چند مدت کوتاه چنان عمل کرده که در صورت مدیریت پایدار باشگاه به سوددهی سرشاری دست پیدا می کند. منابعی که هیچ چیزی از آن مشخص نیست. تنها نکته ای که به طور واقعی صحیح می باشد همان بازگرداندن سایت سپیدرود در مسیر حمایت از باشگاه است که آن نیز به دلیل بازگشت مدیران سایت به بدنه رسانه ای باشگاه است.

مشخص است برای هوادار سپیدرود فرق چندانی نمی کند که مدیرعامل باشگاه چه کسی باشد. ولی حتما برایشان اهمیت دارد که کسی انتخاب نشود که در روزهای حساس بدون هیچگونه نتیجه مشخصی تیم را رها کند. همان طور که علی کریمی نیز با خروج ناگهانیش یاس و دلسردی را در میان هواداران زنده کرد. تازه علی کریمی توانست از نظر مالی و اعتباری بخش عمده ای از مشکلات را حل کند، ولی امروز سپیدرود دیگر به جائی رسیده که مدیرعامل باشگاه نیامده می خواهد برود و گویی برای این که تیم را به او سپرده اند طلبکار نیز هست.

گیل خبر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.