سهمیه المپیکم تقریباً قطعی شده است

گیل نامه / دارنده نشان طلای مسابقات دانشجویان جهان با بیان اینکه با نشان طلا از این مسابقات وداع کرد، گفت: با کسب امتیازات لازم دربازی‌های دانشجویان جهان، سهمیه المپیکم تقریباً قطعی شده و برای نشان خوش‌رنگ المپیک توکیو آماده می‌شوم.

به گزارش گیل نامه / آرمین هادی‌پور  با اشاره به کسب نشان ارزشمند طلا در سی‌امین دوره مسابقات دانشجویان جهان در ناپل ایتالیا اظهار کرد: برای سومین دوره متوالی در این مسابقات حضور پیداکرده و با کسب نشان طلا با این مسابقات وداع کردم.

وی با بیان اینکه در این رقابت‌ها با پنج برد پیاپی موفق به کسب نشان طلا شد، خاطرنشان کرد: مقابل هائو یو از چین تایپه، سوخرب بوبوبکوف از ازبکستان، چانهو جونگ از کره جنوبی، رمانارونگ ساویکهاری از تایلند و مولوم تومن بایار از مغولستان به پیروزی دست پیدا کردم.

تکواندوکار گیلانی وزن منفی ۵۸ کیلوگرم تیم ملی کشورمان با اشاره به اینکه این مسابقات G2 بود، افزود: با دریافت نشان طلا در این رقابت‌ها موفق به کسب ۲۰ امتیاز شده و ۹۹% راه صعود به المپیک را طی کردم.

هادی‌پور با بیان اینکه برای کسب نشان المپیک توکیو خود را مهیا می‌کند، گفت: تمام تلاشم را برای مسابقات المپیک ۲۰۲۰ انجام داده و هدفم کسب نخستین نشان سبک‌وزن تکواندو کشورمان در این آوردگاه بزرگ است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.