جوانان مورد هدف دشمنان هستند| تمام برنامه ها در فضای مجازی و دیگر رسانه های دشمن هدف را جوانان انتخاب کرده اند

اختصاصی _ گیل نامه / دیدار صمیمانه نخبگان و برگزیدگان جوان استان با آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان گیلان برگزار شد.

آیت الله فلاحتی در ابتدا مراسم ضمن تبریک میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان با بیان اینکه فارغ از اندیشه های گوناگون معلول اختلاف در اندیشه ها آرمان واحد است که با وجود علم و دانش تحقق می یابد ،گفت:یکی از دستاورد های انقلاب اسلامی همسان سازی دو عرصه دانشگاه و حوزه علمیه بر مبنای یک هدف بود که در چند قرن اخیر این برابری در هدف دیده نمیشد.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با ذکر اینکه به جای حرف و شعار باید وارد عمل شویم،افزود:امروزه ما در اکثر حوزه ها من جمله ورزشی و علمی رتبه بسیار بالایی را حائض هستیم که اینها مرهون خوش درخشیدن جوانان ماست.

امام جمعه شهرستان رشت با اشاره براینکه دوران جوانی دوران پرتلاطمی است،خاطرنشان کرد:دوران جوانی علاوه بر تلاطم،شور و نشاط را نیز به ارمغان دارد که شور و نشاط مکمل یکدیگرند.

آیت الله فلاحتی همچنین دوران جوانی را دوران ابتکار و خلاقیت خواند و بیان کرد:در طول تاریخ و بعداز دوره رنسانس تمام اتفاقات رقم خورده در زندگی بشر بدست پرتوان جوانان شکل گرفته است.

وی خودسازی و تهذیب رااز دیگر ویژگی های دوران جوانی دانست و اذعان کرد:بهترین دورانی که انسان میتواند خود را بسازد و تهذیب نفس کند.

آیت الله فلاحتی با اشاره به سخنان شهید مطهری ادامه داد:دوره آرمانگرایی جوانان در این دوره است و مختص همین دوره است که جوانان وارد حزبی میشوند.

نماینده ولی فقیه در استان به بیان آفات دوره جوانی پرداخت و کسالت،تسرع در گرایش ها رااز ویژگی های این دوره خواند و تصریح کرد:جوان مورد هدف دشمنان هستند، تمام برنامه ها در فضای مجازی و دیگر رسانه های دشمن هدف را جوانان انتخاب کرده اند.

وی در ادامه گفت:در این دوران جوانی نباید از این اندیشه ها ترسید و افق هارا تاریک دید.

او اظهار داشت:نخبگان مطالبه گری برای نظام انجام دهند و دغدغه آن ها برای نظام است همه هدف واحدی داریم که آن ستودنی است.

امام جمعه شهرستان رشت با بیان اینکه هشت هزار شهید استان گیلان نشان دهنده رشد جوانان بوده است،اضافه کرد: من به امیدها و آینده بسیار امیدوارم چون به جوانان امید دارم و اصحاب علوم باید یکدیگر را در مناصب بالا درک کنند.

عکس / مطهره رمضان زاده

#گیل نامه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.