دیدار با دکتر حسنی رییس مجمع نمایندگان گیلان و نماینده لیست امید در مجلس شورای اسلامی+عکس

اختصاصی _ گیل نامه / دیدار اعضای حزب اسلامی کار گیلان با دکتر محمدصادق حسنی نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی، رییس مجمع نمایندگان استان گیلان و عضو کمیسیون کشاورزی مجلس عصر روز پنجشنبه ۲۹ فروردین ۹۸ برگزار شد.

در ابتدا دکتر محمدصادق حسنی با عرض خیر مقدم به اعضای حزب، با ذکر اینکه یک حزب فقط نباید نگاه سیاسی داشته باشد، گفت: عامه مردم حزب را بیشتر فقط در حوزه انتخابات میدانند در صورتیکه حزب باید فعالیت های خود را در تمامی عرصه ها گسترش دهد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بر اساس آیین‌ نامه، تمام نمایندگان مجلس باید عضو کمیسیونی باشند، افزود: نیاز استان، کشاورزی است و من به همین سبب درخواست عضویت در کمیسیون کشاورزی را داشتم.

وی ادامه داد: تامین غذای کشور از طریق کشاورزی صورت می‌گیرد و مهم ترین مایحتاج زندگی مردم به آن بستگی دارد.

محمدصادق حسنی انگیزه خود را برای کاندیدایی نمایندگی مجلس در سال ۹۴ کمک به مردم گیلان بیان کرد.
ایشان یادآور شد: امروزه محیط دانشگاه ها و مدارس کشور بسیار متحول شده است و حالت سختگیری ادوار گذشته را ندارد.

رییس مجمع نمایندگان استان گیلان با بیان اینکه صادرات با کشور روسیه میتواند برای استان ما موثر باشد، اضافه کرد: گیلان میتواند مزرعه کشاورزی روسیه باشد و با آن به کمک منطقه آزاد انزلی بستر صادرات بیشتری را فراهم کند.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با تاکید بر اینکه عرضه چای با دلار دولتی به ضرر کشاورزان این محصول است و همچنین دولت باید در این باره تصمیماتی اتخاذ کند.

وی در خاتمه سخنان خود شهرستان رشت را تولیدکننده باکیفیت ترین مرغ خواند و تولیدکنندگان را به بازار رقابتی دعوت کرد و بیان این نکته که بازار تولید مرغ اشباع شده است را نادرست دانست.

در ادامه مهندس علی گل امینی دبیر اجرایی حزب اسلامی کار گیلان با بیان اینکه دیدار اعضای حزب با نمایندگان و مدیران استان به جهت تبادل نقطه نظرات انجام میشود، گفت: رویکرد جدید حزب اسلامی کار این است که صرفا به نگاه سیاسی نپردازد و در عرصه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی نیز ورود مستقیم داشته باشد.

دبیر اجرایی حزب اسلامی کار گیلان با ذکر اینکه فعالیت احزاب نباید فقط در حوزه انتخاباتی محدود شود، افزود: با افزایش تعداد احزاب تفرق نظر بین آنها نیز زیاد خواهد بود که باعث این میشود که احزاب بجای پرداختن به موضوعات، تمرکز خود را برای به دست گرفتن قدرت بگذارند که باعث سیاست زدگی مردم خواهد شد.

وی همچنین سیاست را زمینه ساز مسائل اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی خواند و عنوان کرد: ما باید بنا را بر این بگذاریم که مردم را با مقوله سیاست بیشتر آشنا کنیم.

در حاشیه این دیدار هر کدام از اعضای حزب اسلامی کار به بیان نقطه نظرات خود در زمینه های مختلف و عمدتاً اقتصادی استان پرداختند.

 

عکس/ مطهره رمضانزاده

#گیل نامه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.