دومین کامبک شاگردان نظرمحمدی طی دوهفته

گیل نامه/ تیم فوتبال سپیدرود در یک بازی هیجان انگیز موفق شد دو بار شکست را با تساوی عوض کند و در نهایت با پیروزی زمین مسابقه را ترک کرد.

به گزارش گیل نامه به نقل از ورزش سه، دیدار سپیدرود و استقلال خوزستان که امروز از ساعت ۱۸ در ورزشگاه سردار جنگل رشت برگزار شد را می توان، دربی سقوط کرده های لیگ برتر فصل گذشته به شمار آورد؛ دو تیمی که حالا باید برای بازگشت به لیگ برتر تلاش کنند.

این دو تیم در شرایطی در هفته چهارم مقابل هم قرار گرفته بودند که سپیدرود ۴ امتیاز و استقلال خوزستان یک امتیاز از سه بازی گذشته خود کسب کرده بودند.

بازی در رشت با گل دقیقه ۱۰ مهدی نیایش پور به سود میهمان شد ولی ثانیه هایی پیش از سوت پایان بازی در نیمه اول، این مهیار نوری بود که موفق شد گل تساوی را ثبت کند تا شاگردان نظرمحمدی با شکست به رختکن نروند.

با این حال باز هم این تیم میهمان بود که شروع بهتری در نیمه دوم داشت و توانست در دقیقه ۴۸ با ضربه نصرالله درفشی به گل دوم دست یابد، اما شاگردان علی نظرمحمدی که نمی خواستند در این مسابقه بازنده باشند، پس از حملاتی که ترتیب دادند به یک پنالتی دست پیدا کردند؛ پنالتی ای که در دقیقه ۵۸ با ضربه ایمان شورابی به گل تبدیل شد تا برای دومین مرتبه، سپیدرود در خانه بازی باخته را با تساوی عوض کند.

شاگردان علی نظر محمدی که هفته گذشته نیز مقابل نیروی زمینی به بازی بازگشته بودند و با نتیجه ۲ بر ۱ بازی را بردند، در ادامه با روحیه بهتری نسبت به میهمان خود بازی کردند و در نهایت موفق شدند، توسط محمد نزهتی در دقیقه ۷۶ گل سوم را هم ثبت کنند تا برای دومین هفته متوالی قرمزپوشان رشتی با کامبک و کسب سه امتیاز از زمین مسابقه خارج شوند.

با این پیروزی ارزشمند، سپیدرود ۷ امتیازی شد و به رتبه هشتم جدول رده بندی راه یافت و تیم فوتبال استقلال خوزستان که زیر نظر مجید باقری اصلا شرایط خوبی ندارد، یک امتیازی باقی ماند تا تنها تیم های نیروی زمینی و شهرداری تبریز را در جدول هجده تیمی مسابقات پایین تر از خود ببیند.

البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که سپیدرود در پی اخراج امیر تیزرو ۱۰ دقیقه پایانی بازی را با یک یار کمتر بازی کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.