دعوت دکتر ارسلان زارع  از مردم گیلان  برای حضور فعال در راهپیمایی۱۳ آبان + عکس

 دانش آموزان در پیدایش و صیانت از انقلاب نقش بسزائی دارند

مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان:مدرسه محل زیست شرافتمندانه، شعار امسال آموزش و پرورش

 سرویس سیاسی:

اختصاصی _ گیل نامه / نشست صمیمی تشکل های دانش آموزی با دکتر ارسلان زارع استاندار گیلان به مناسبت ۱۳ آبان روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در سالن الغدیر استانداری برگزار شد.

نقش موثر دانش آموزان در پیدایش و صیانت از انقلاب

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی    گیل نامه / استاندار گیلان ۱۳ آبان را متعلق به آحاد ملت ایران دانست و گفت:۱۳ آبان یادآور حماسه های ایثار و فداکاری های دانشجویان دانش آموزانی است که در شکل‌گیری و پیدایش انقلاب اسلامی و در حفظ و صیانت از اقتدار و استمرار آن نقش اساسی داشتند.

دکتر ارسلان زارع با تاکید بر اینکه امروز باید از پیمان شکنی های آمریکا آگاه باشیم افزود:ما باید با استفاده از روحیه آرمان بخشی و حق طلبی زمینه فردای بهتر سرزمین مان و فراتر از آن را فراهم کنیم.

توجه به محول کردن امور به دانش آموزان

وی فضای کنونی کشور را ملزم به همدلی و وحدت دانست و عنوان کرد:انتظار ما از اولیا و آموزش مدارس آموزش و پرورش تقویت نشاط و محیط مدرسه با اندیشیدن به حقوق شهروندی و محول کردن امور به دانش‌آموزان است.

استاندار گیلان همچنین در رابطه با ۱۳ آبان گفت:این مناسبت باشکوه به خاطر رشادت های نوجوانان همیشه جاودان می‌ماند و من از مردم گیلان برای شرکت فعال در راهپیمایی ۱۳ آبان دعوت می کنم.

در ادامه مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان به نقش موثر دانش آموزان در خلق و ساخت بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت:ایران با عنایت به ظرفیت‌های خوب فرهنگی و پیشرو بودن در این امور می‌تواند برای بهبود بستر سازی در  حوزه‌های مختلف تلاش بسیار کند.

مدرسه محل زیست شرافتمندانه ، شعار امسال آموزش و پرورش

دکتر نادر جهان آرای با بیان اینکه دیدار با دانش آموزان باید مستمر باشد وشعار امسال آموزش و پرورش مدرسه محل زیست شرافتمندانه است، افزود:ما در صدد این هستیم که دیدارهای خوبی را با دانش‌آموزان داشته باشیم که این قشر علاوه بر مطالبه گری تلاش و اراده مستمر برای پیشرفت منطقه خود را به کار گیرند.

همچنین در حاشیه این مراسم نمایندگان تشکل های دانش آموزی به قرائت بیانیه سازمان های خود پرداختند.

 

📸 مطهره رمضان زاده

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.