داشتن طراحی منظم و خلاقانه و جانمایی مناسب در پروژه‌های سیما و منظر شهری امری ضروری است+عکس

گیل نامه/صبح روز دوشنبه ۱۷ تیرماه، تعدادی از اعضا و کارکنان شورای اسلامی و شهرداری رشت و مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان به منظور بررسی نصب المانی از روزنامه “خیر الکلام” به عنوان اولین روزنامه انتشار یافته در تاریخ استان با رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان دیدار و گفتگو کردند.

 

به گزارش گیل نامه به نقل از روابط‌عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان، در این دیدار کیوان محمّدی رئیس سازمان در سخنانی با تأکید بر انجام کارهای ماندگار در راستای معرفی هرچه بهتر فرهنگ غنی استان گفت: داشتن طراحی منظم و خلاقانه و جانمایی مناسب در پروژه‌های سیما و منظر شهری امری ضروری است.

وی ادامه داد: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری می‌باید از الگو‌های مناسب و به‌روز در امر زیباسازی شهر استفاده نماید. همین امر علاوه بر رضایت شهروندان، باعث جذب و ماندگار بیشتری گردشگران خواهد شد.

محمّدی خواستار طراحی و نصب تندیس بزرگان و مشاهیر استان همراه با شرح مختصری از آنها در نقاط مرکزی شهر شد و تأکید کرد: نصب المانی از روزنامه “خیر الکلام” به عنوان اولین روزنامه انتشار یافته در تاریخ گیلان کاری است که مدت‌ها درباره آن صحبت شده و می‌تواند اقدامی مثبت در تبیین هویت گیلان برای جوانان استان و کشور باشد. از اینرو در حد امکانات، آمادگی هرگونه همکاری از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان جهت چنین اقداماتی که در راستای حفظ میراث فرهنگی و مکتوب استان باشد، وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: در سطح پروژه‌های محدود مانند نصب تندیس مشاهیر البته با جانمایی درست می‌توانیم با شهرداری همکاری داشته باشیم.

گفتنی است در این دیدار هریک از حاضرین به بیان دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات خود درباره موضوع جلسه پرداختند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.