حفظ انسجام و وحدت رویه، مهم‌ترین اولویت در شرایط فعلی کشور برای هدایت کشتی نظام به سرمنزل مقصود

گیل نامه /   معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دیدار جمعی از جوانان حامی دولت در گیلان با بیان اینکه در شرایط موجود مهم‌ترین اولویت، حفظ انسجام و وحدت رویه در بین آحاد مردم و مسئولان برای هدایت کشتی نظام به سرمنزل مقصود است، تصریح کرد: جوانان در بزنگاه ها، ارجحیت این هدف مقدس بر هر خواست و هدف دیگری را عملا به اثبات رساندند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی   گیل نامه / محمدجعفر کبیری در این نشست که با حضور جمعی از فعالان سیاسی و جوانان حامی دولت در گیلان در شهر رشت برگزار شد، جوانان را پیشرو و موثر در عرصه های مختلف اداره کشور دانست و تصریح کرد: در هر عرصه ای که به جوان و انگیزه جوانی اعتماد کردیم، نتایج مثبت و روشنی به دست آوردیم.

وی پاکدستی، توانمندی و بهره مندی از روحیه مبارزه با فساد را از خصوصیات بارز مدیران جوان در دولت تدبیر و امید قلمداد و اذعان کرد: خوشبختانه در هر منصبی که از ظرفیت مدیران جوان استفاده شد، شاهد پویایی، شکوفایی و اثرگذاری مثبت آن ها بوده ایم.

جوان ترین معاون وزیر کابینه دولت دوازدهم، با بیان اینکه امید، بذر هویت جوان است، خاطرنشان کرد: تفاهم، وحدت، همدلی و رسیدن به فهمی عام و مشترک از کلیدواژه های پیشرفت و توسعه جوامع بشری محسوب می شوند و انتظار می رود جوانان در این خصوص پیشرو باشند.

رئیس ستاد جوانان دکتر روحانی در انتخابات اخیر ریاست جمهوری، در بخش پایانی سخنانش با اشاره به اعتماد مردم به دکتر روحانی در انتخابات اخیر ریاست جمهوری، تاکید کرد: اراده شخص رئیس جمهوری و مجموعه دولت بر تحقق همه وعده های خود به مردم استوار است و تا آخرین روز از عمر باقی مانده دولت دوازدهم از پای نخواهیم نشست.

گفتنی است؛ تبادل نظر در مورد عملکرد دولت در سطح کشور و فضای بین الملل مهم ترین محور این نشست بود و هریک از حاضران در جلسه، ضمن ارائه پیشنهادات و انتقادات، به بیان نقطه نظرات خود در خصوص موضوعات مطروحه پرداختند.

گیل سداد

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.