جنگ نرم یک جنگ سازماندهی شده است و سریع و پرشتاب عمل میکند |استاندار گیلان باید فردی متعهد و متخصص با مدیریت جهادی باشد که خودرا خدوم مردم بداند

سرویس سیاسی _ اجتماعی :

اختصاصی _ گیل نامه / آیت الله دکتر رمضانی نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری بابیان اینکه ما باید با تاسی از شهدا باید به فرهنگ مقاومت و تسلیم نشدن آنان در مقابل استکبار ستیزان عمل کنیم،گفت:درجنگ سرد هدف،دشمن و ابزار و اقدامات مشخص است اما این موضوع درباره جنگ نرم صدق نمیکند.

وی همچنین هدف دشمن را متزلزل کردن انسان دانست و افزود:ما باید با ایمان قوی و تعهد به مبارزه با دشمنان و معاندان بپردازیم که آنها درصدد متزلزل کردن انسان هستند.

آیت الله رمضانی یکی از راهکار های مبارزه با جنگ نرم را توکل و اعتماد به خداوند برشمرد و عنوان کرد:در جنگ نرم که بسیار خطرناک است دشمن را نمیتوان شناخت زیرا آنها در سعی این هستند که برتمامی نیرو ها تاثیر بگذارند.

نماینده گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امروزه در مقابل هجمه های فرهنگی،سیاسی و اجتماعی طراحی آرایش جنگی کار سختی است،خاطرنشان کرد:دشمن در صدد است که جامعه انقلابی اسلامی ایران را نابود کند که این در گرو تحقق جنگ نرم است.

وی جامعه ناامید را ناتوان در پیشرفت خواند و جنگ نرم را ادامه دفاع مقدس دانست و بیان کرد: در دفاع مقدس دشمن بصورت فیزیکی عمل میکرد و اقداماتش مشخص بود که ما قادر به شناخت دشمن امکان پذیر هم بودیم اما در جنگ نرم که خیلی سخت تر از دفاع مقدس است از پیچیدگی بسیاری برخوردار است.

آیت الله دکتر رمضانی در ادامه سخنان خود به بیان ویژگی های جنگ نرم پرداخت و گفت: ویژگی جنگ نرم پیچیده بودن کارهاست و گاهی وقت ها طرفداران  انقلاب هم مغلوب این پیچیدگی میشوند.

او با ذکر اینکه جنگ نرم پرصدا نیست و غافلگیری های زیادی را در پی دارد،اذعان کرد:جنگ نرم یک جنگ سازماندهی شده است و سریع و پرشتاب عمل میکند  بدون اینکه مرز هارا بشناسد در همه حوزه ها نفوذ میکند.

نماینده گیلان در مجلس خبرگان رهبری همچنین صحنه لیبرالیسم را صحنه شایعه پراکنی خواند و اظهار کرد:ابزار صهیونیست ها رسانه است که امروزه بالای ۹۰ درصد رسانه ها دراختیار آنها قرار دارد.

وی تغییر باور ها و اعتقادات،تخریب افکار و اندیشه ها،بی انگیزه کردن ملت،تغییر رفتارو ساختار و بی اعتمادی بین مردم و مسئولان را اهداف جنگ نرم برشمرد.

او در ادامه به بیان راهکار های جنگ نرم نیز پرداخت و ایمان به خدا،بالا بردن سطح آگاهی جامعه،خدمت رسانی به مردم،تقویت همبستگی و همدلی،شایسته گزینی ومبارزه با فساد،صداقت با مردم و تقویت روحیه ایثار را از راهکار های جنگ نرم دانست.

آیت الله دکتر رمضانی در خاتمه سخنان  مطالبه خودرا از استاندار گفت:استاندار گیلان باید فردی متعهد و متخصص با مدیریت جهادی باشد که خودرا خدوم مردم بداند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.