جلسه شورای شهر رشت برای سومین بار متوالی برگزار نشد

گیل نامه/جلسه شورای شهر رشت برای سومین بار متوالی به علت غیبت و عدم به حد نصاب رسیدن اعضای شورا تشکیل نشد.

به گزارش گیل نامه به نقل ازخبرگزاری تسنیم از رشت،‌ نود و هفتمین جلسه شورای شهر رشت به علت غیب و عدم حد نصاب اعضای شورای شهر رشت برای سومین بار متوالی تشکیل نشد و جلسه بعدی با نظر نایب رئیس شورای شهر به چهارشنبه همین هفته موکول شد.

نایب رئیس شورای شهر رشت در تشریح مهم‌ترین علل عدم برگزاری جلسه نود و هفتم شورا عنوان کرد:‌ با توجه به مشکلاتی که برای تعدادی از اعضای شورای شهر پیشامد کرده است جلسه امروز که به بررسی برخی موضوعات اختصاص داشت برگزار نمی‌شود.

رضا رسولی بروز یک ضایعه‌ را علت عدم حضور فرهاد زاهد در جلسه شورای شهر اعلام کرد و ابراز داشت:‌ حاجی‌پور دیگر عضو شورای شهر رشت نیز برای پیگیری مسائل تیم فوتبال داماش به تهران سفر کرده و علت عدم حضور وی در جلسه امروز موضوع ذکر شده است.

رسولی از برگزاری جلسه جایگزین شورای شهر رشت در روز چهارشنبه سخن گفت و تصریح کرد:‌ تعیین تکلیف وضعیت شهردار رشت فرصتی بسیار مغتنم برای این کلانشهر است و امیدواریم طرح‌ها و برنامه‌های عقب مانده هر چه سریع‌تر توسط شهردار جدید پیگیری شود.

وی وجود یک انگیزه و نشاط جدید در اعضای شورای شهر رشت برای پیگیری مطالبات مردم در فرصت دو سال باقیمانده شورا را مورد تأکید قرار داد و ابراز داشت:‌ حرکت کردن در مسیر تحقق برنامه‌ها و رفع مشکلات موجود در شهر رشت از اولویت‌های کاری شورا محسوب می‌شود.

نایب رئیس شورای شهر رشت برگزاری اجلاس شوراهای کلانشهرهای کشور در روز پنج‌شنبه را مورد اشاره قرار داد و گفت:‌ با توجه به برگزاری این رویداد مهم اگر مشکلی ایجاد نشود جلسه نود و هفتم شورای شهر رشت در موعد مقرر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.