تیم های صنعتی چندین سال بازی می کنند ، اما دریغ از هزار تماشاگر !

اختصاصی _ گیل نامه / سرمربی تیم سپیدرود رشت در نشست خبری پس از  تساوی  صفر _ صفر تیمش مقابل ذوب‌آهن ، ضمن تبریک سال جدید و همچنین ابراز همدردی با مردم سیلزده ، اظهار داشت :  این بازی بسیار حائز اهمیت و در عین حال پر افت و خیز بود.

نادر دست نشان گفت : در نیمه اول ذوب‌آهن خواست بر تیم ما چیره شود. ما تیم حریف را به خوبی آنالیز کرده بودیم. سعی کردیم کناره‌ها را ببندیم و موفق هم  شدیم و حریف را مجبور به بازی مستقیم کردیم. اما در نیمه دوم تیم حریف با روی کار آوردن بازیکن با تجربه فشار زیادی به ما وارد کرد .

وی افزود : ما در ضد حملات عجولانه عمل کردیم گردش توپ مناسبی در ضد حملات نداشتیم اما در مجموع بازی قابل قبولی بود . هم هواداران ما و ذوب‌آهن از این بازی لذت بردند .هواداران و حریف شاهد بازی جسورانه و متعصب تیم ما بودند ، همانطور که قبلا هم گفته بودم بچه های ما امروز عاشقانه بازی کردند .

سرمربی سپیدرود ادامه داد : ما شاهد این هستیم که  تیم‌های صنعتی که استعداد آنچنانی ندارند، چندین سال بازی می‌کنند اما دریغ از هزار تماشاگر که تعدادی از آنها پایتخت‌نشین هستند . بنده پیشنهاد میکنم به جای هزینه‌های میلیاردی بدون حمایت مردمی برای آنها بهتر است این بودجه را به سمت تیم‌هایی همانند  ابومسلم و سپیدرود سوق دهند که به فوتبال ما کمک کنند.

وی درباره داوری در دیدار امروز تصریح کرد: ذوب‌آهن بیشتر از سوت های داور نفع برد. اجازه دهید فیلم را ببینم، از این گل‌ها زیاد زده می‌شود اما دلیل نمی‌شود داور با میل من و شما تصمیم بگیرد. اجازه دهید نسبت به داوری صحبت نکنم، بنیادی‌فر بعد از فغانی از داوران خوب ماست و باید حمایت شود . ممکن است سهوا هم سوت زده باشد، اما من نمی‌توانستم از آن فاصله ببینم. ذوب‌آهن هم خطاهایی داشت که بازیکنش می بایست اخراج می‌شد، اما داور اخطار نداد،‌ ما هم اعتراض نکردیم. در مجموع قضاوت خوب بود.

وی در اعتراض به یکی از خبرنگاران به صحبت‌هایش و اینکه بازیکنان سپیدرود هم وقت‌کشی می‌کنند، خاطرنشان کرد: ذوب‌آهن مساوی کرده و شما از روی تعصب این حرف را می‌زنید. ارسلان مطهری بعد از بازی عذرخواهی کرد. آن وقت شما می‌گویید بازیکن من خودش را انداخت؟ بچه ها آدم آهنی نیستند ، بازیکنان هم احساس دارند، همان‌طور که ما توپ را بیرون زدیم، بازیکن خارجی شما هم بیرون زد. انتظار من از حدادی هم همین بود.

سرمربی سپیدرود درباره باقی ماندن در لیگ عنوان کرد: من آمده‌ام با کمک این بازیکنان در لیگ بمانیم. مگر فاصله‌مان با تیم‌های دیگر چقدر است ، بازی‌های بعدی ما مقابل چه تیم‌هایی است ، آیا این تیم‌ها بالاتر از ذوب‌آهن هستند؟ ما غرور نداریم؟ بچه‌های ما حالا امیدوار هستند. ما از تجربه علی کریمی و خداداد استفاده می‌کنیم. می‌بینید بچه‌های ما چطور بازی می‌کنند .

دست نشان در ادامه افزود : مسئولان باید به تیم های شهرستانی نگاه جدی کنند. وزارت هم باید کار اساسی کند و تیم‌هایی که مردمی نیستند به شهرستان بیایند. مطمئن باشید هیچ تیمی در تهران به جز آبی و قرمز رشد نمی‌کند، مردم فقط به این دو تیم علاقمند هستند، پس بهتر است بودجه به تیم‌های دیگری مثل ذوب‌آهن، نساجی،‌ سپاهان و پدیده برود.

#گیل نامه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.