تشکیل پرونده قضایی در پی ضرب و شتم زن آمر به معروف در خمام

گیل نامه / رئیس حوزه قضایی بخش خمام از تشکیل پرونده قضایی در پی ضرب و شتم خانم آمر به معروف خبر داد و گفت: با جرائم منافی اخلاق و عفت عمومی قاطعانه برخورد می‌شود.

مهرداد یزدانی رئیس حوزه قضایی بخش خمام در گفتگو با میزان، با اشاره به تشکیل پرونده قضایی در پی ضرب و شتم خانم آمر به معروف اظهار کرد: پس از تذکر این خانم به چند فرد هنجارشکن به دلیل عدم رعایت حجاب و اقداماتی که عفت عمومی را جریحه دار کرده بود، تعدادی از آن‌ها به ضرب و شتم وی اقدام می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه ضاربان شناسایی شده اند، از صدور دستور تعقیب کیفری متهمان خبر داد.

رئیس حوزه قضایی بخش خمام در پایان تاکید کرد: با جرائم منافی اخلاق و عفت عمومی قاطعانه برخورد می‌شود.

همچنین روز گذشته حجت‌الاسلام‌والمسلمین حامد اسدالله‌زاده با تشریح جزئیات ضرب و شتم یک بانوی آمر به معروف گیلان در خمام، اظهار کرد: ضاربان این بانوی گیلانی افرادی بودند که با کشف حجاب کامل، در مقابل شهرداری خمام در حال رقصیدن بودند.

وی با بیان اینکه عوامل ضرب و شتم این بانوی آمر به معروف، سوار بر سه خودرو بودند که از این میان دو خودرو بومی و یک خودرو مربوط به مسافران بود، گفت: زمانی که این بانوی مؤمنه به خانم‌های بی‌حجاب در حال رقص تذکر لسانی می‌دهد سه نفر از آن‌ها به وی حمله کرده و تلاش می‌کنند تا چادر او را از سرش بردارند.

امام‌جمعه خمام با اشاره به حمله‌ور شدن افراد خاطی به این بانوی محجبه افزود: یکی دیگر از این خانم‌ها از پشت به این بانوی محجبه حمله کرده و او را به زمین می‌زند و زمانی که متوجه تلاش وی برای تماس گرفتن با نیروی انتظامی می‌شوند تلفن همراه او را نیز می‌شکنند.

وی به ضرب و شتم کودک بانوی آمر به معروف توسط یک مرد اشاره کرد و گفت: یکی از مردان متخلف در این ماجرا نیز قصد حمله به این بانوی آمر به معروف را داشت که فرزند ۱۰ ساله این بانوی مؤمنه مانع اقدام او می‌شود در این حین این کودک نیز مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد‌.

امام‌جمعه خمام با بیان اینکه در حال حاضر افراد حاضر در یکی از خودرو‌های متخلف دستگیر شدند، افزود: دو خودروی متخلف دیگر متواری بوده و تحت پیگرد قانونی هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.