تذکر رسمی عضو شورا به شهردار رشت: برای بررسی مشکلات مردم باید عینک آفتابی را برداشت

گیل نامه / ذاکری گفت: اولین تذکر رسمی خودم را به عنوان عضو شورا به حاج محمدی می‌دهم و این تذکر تقدیم هیات رئیسه نیز خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه / بهراد ذاکری در جلسه شورای شهر رشت با بیان اینکه شهرداری در انجام بسیاری از امور عقب مانده است، اظهار کرد: تمایل مسعود نصرتی از ابتدا مبنی بر رفتن از رشت بود و این مسئله بارها در سطح رسانه ها مطرح شده بود.

وی افزود: متاسفانه از شهردار گرفته تا استاندار ابتدا رفتن خودشان را کتمان می کنند اما بعد می بینیم که این موضوع به وقوع می پیوندد.

ذاکری با بیان اینکه شورا فرصت چندانی برای بازیابی اعتماد از دست رفته مردم ندارد، تصریح کرد: وظیفه شورا این است که به طور جدی بر عملکرد شهرداری نظارت کند و برخلاف فرمایشات آقای رسولی که درخواست تعامل و فرصت دادن به شهردار را داشته، باید تاکید کنم که هر ثانیه ارزشمند است و نسبت به این شهر وظیفه داریم که پیگیر مطالبات به حق مردم باشیم و در این راه نیز با کسی شوخی نداریم حالا می خواهد آقایی شهردار یک روز در شهر باشد یا چند سال.

این عضو شورا در ادامه با بیان اینکه روز گذشته شاهد اجرای یک «شو» از شهردار بودیم، یادآور شد: به آقای شهردار توصیه می‌کنم به جای اینگونه اقدامات به کارهای مهمتری که در شهر وجود دارد بپردازند نه اینکه با دو دوربین سوار تاکسی شوند و عینک آفتابی بزنند و کتاب بخوانند.

وی افزود: برای بررسی مشکلات مردم باید عینک آفتابی را برداشت و قدم زد و احتیاجی هم به دوربین نیست!

ذاکری در ادامه گفت: اولین تذکر رسمی خودم را به عنوان عضو شورا به حاج محمدی می‌دهم و این تذکر تقدیم هیات رئیسه نیز خواهد شد.

این عضو شورا در ادامه خواستار پاسخگویی شهردار رشت به استناد ماده ۸۰ قانون شوراها شد و گفت: طی یک ماه مدت حضور ایشان با توجه به فصل گرم سال شاهد فرصت سوزی بودیم و اقدامی برای روکش آسفالت معابر انجام نشد.

وی با اشاره به تاخیر و بی نظمی در پرداخت حقوق پرسنل تصریح کرد: روز گذشته یکی از نیروهای حجمی به من گفت که درسال جدید فقط در دو مرحله حقوق ثابت گرفته و خبری از پرداخت اضافه کار نبوده است.

ذاکری از عدم ارسال گزارش تفریغ بودجه سال ۹۷ و عدم ارسال گزارش عملکرد ماه گذشته خبر داد و گفت: شاهد ترک تشریفات مناقصه در تمدید قرارداد بین شهرداری رشت و بیمه آسیا بودیم که نیازمند توضیح شهردار هستیم که با چه کسی برای ترک تشریفات مشورت کرده و اجازه گرفته است.

این عضو شورا با انتقاد بابت استفاده از نیروی های بازنشسته شرکتی گفت: همچنان برخلاف مصوبات شورا شاهد پرداخت حقوق از محل فروش مجتمع تجاری گلسار هستیم.

دیارمیرزا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.