بیش از یک میلیون و دویست و سی و پنج هزار نفر تحت پوشش تامین اجتماعی گیلان قرار دارند

گیل نامه /  قریب به ۱۳۰هزار مستمری بگیر و حدود ۴۱۸ هزار بیمه شده اصلی به اتفاق افراد تبعی خود از خدمات و تعهدات تامین اجتماعی گیلان بهره میبرند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی    گیل نامه /   در پایان شهریورماه سالجاری تعداد بیمه شدگان اصلی تحت پوشش به ۴۱۷۸۵۰ نفر رسید که ۲۴۲۷۷۰ بیمه شده اجباری ، ۶۷۳۳۶ نفر بیمه شده حرف و مشاغل آزاد ، ۲۴۷۴۵ بیمه شده اختیاری ، ۲۸۰۸۸ نفر کارگر ساختمانی ، ۳۱۰۹۵ نفر راننده و ۸۵۴۲ بافنده بزرگترین گروههای این جامعه را تشکیل میدهند .

براساس این گزارش با احتساب ۱۲۹۷۳۱ مستمری بگیر با ۱۳۵۶۷۰ نفر افراد تبعی و همچنین تعداد ۵۵۲۴۱۹ نفر افراد تحت تکفل بیمه شدگان اصلی ، تا پایان شهریورماه تعداد افراد تحت پوشش تامین اجتماعی گیلان به یک میلیون و دویست و سی و پنج هزار و ششصد و هفتاد نفر رسید .

افزایش ۱۵۰۰ بیمه شده گروه زنان خانه دار طی این مدت و رسیدن آمار این گروه به ۲۶۵۷۰ نفر ، در کنار سهم ۲۲ درصدی بیمه شدگان مشاغل آزاد و اختیاری به نسبت مجموع بیمه شدگان و همچنین انعقاد قرار داد ۲۳۱ نفر در زیرگروه بیمه دانشجویان از ویژگی های بارز این گزارش آماری میباشد .

شایان ذکر است تا پایان شهریور سالجاری تعداد ۸۷۷۲ نفر مقرری بگیر بیمه بیکاری و بیش از ۵۴۰۰ نفر زنان سرپرست خانوار سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) از خدمات و تعهدات مربوطه بهره مند بوده اند .

خاطر نشان میسازد در حال حاضر بیش از ۷۴۹۰۰ کارگاه در سطح استان گیلان دارای پرونده مطالباتی در شعب تامین اجتماعی میباشند .

روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی گیلان

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.