بهترین پاسخ برای کسانیکه میخواهند مشکل ایجاد کنند ، عمل کردن است|برای جبران عقب ماندگی ها به آرامش نیازمندیم

سرویس شهری :

اختصاصی _ گیل نامه / عصر امروز رئیس شورای شهر رشت طی نشستی صمیمانه با اصحاب رسانه آنها را دعوت به همکاری و همیاری با مدیران و مسئولان شهری کرد و گفت :  برای توسعه و آبادانی در شهر می بایست با آرامش  و اتحاد یکسو شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی   گیل نامه / اسماعیل حاجی پور ضمن تبریک هفته دولت به همه دولتمردان با تاکید بر ایجاد فضای امن و مملو از آرامش افزود : تمامی دستگاه های اجرائی استان ، شورای شهر رشت ، شهروندان و اصحاب رسانه در تحقق بخشیدن به این مهم دخیل هستند .

وی خودرا پدر معنوی شورا خواند و با اشاره بر آغاز کارش در شهرداری در سن ۲۲ سالگی به عنوان شهردار و کوله باری از تجربیات  ، تصریح کرد : این نشست صمیمانه و در راستای تحقق اهداف شورا و ایجاد فضای ارامش در کار و سطح شهر در نظر گرفته شده و مستلزم همکاری اصحاب رسانه و دوری از ایجاد هرگونه فضای تشویش و شائبه می باشد .

رئیس شورای شهر رشت گفت : برای رسیدن به آرامش در سطح شهر با همکاری شما اصحاب رسانه تمام توان خود را جهت رضایتمندی شهروندان فهیم  دیار میرزا کوچک به کار خواهم بست چرا که اگر میرزا و حاج میرزا خلیل الان زنده بودند از ما گلایه مند بودند . اکنون شهر از ما گلایه مند است ، شهر ما را نمی بخشد ، او  همانند پدر و مادر ا زما انتظار دارد .

وی در ادامه اظهار داشت : بهترین پاسخ برای کسانیکه میخواهند مشکل ایجاد کنند ، عمل کردن است و باید با تمام قوا در راستای ابادانی شهر بکوشیم همچنین از رسانه ها انتظار می رود  به جای دامن زدن به حواشی و عوامل تنش زا ، باقلم خود بستر را برای ایجاد آرامش و فضایی سالم مهیا کنند .

حاجی پور درهمین راستا از اقداماتی از قبیل راه اندازی تراموا ، احداث دستگاه زباله سوز ، بهبود وضعیت رودخانه های سطح شهر و زباله سراوان خبر داد .

رئیس شورای شهر رشت با اشاره بر موضوع انتقادات نابجا و ناوارد از شورا و شهرداری تصریح کرد : بنده با کسانیکه قصد توهین و تهمت و افترا داشته باشند با تمامی احترامی که برای رسانه قائل هستم با آنان برخورد خواهم کرد و اجازه ورود به صحن شورا را نخواهند داشت .

وی در پایان به هوشمند سازی شهر رشت اشاره کرد و بیان کرد : حدودا ۱۲ ماه آینده شهرداری رشت به سیستم الکترونیک مجهز خواهد شد .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.