بهارمست : در هیاهوی دشواری ها و کاستی های مدیریت شهری ، فضای آرامی را ایجاد کردم| تلاش بر ایجاد توازن در چرخه مالی شهرداری داشتیم

اختصاصی _ گیل نامه / پس از گذشت قریب ۱۰ ماه و ۲۴ روز با استعفای نصرتی و سرپرستی علی بهارمست ، امروز مراسم معارفه شهردار جدید با حضور معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی کشور ، استاندار گیلان و جمعی از مدیران شهری برپا شد . علی بهارمست کاستی ها و دشواری های دوران سرپرستی اش را طی طریق نمود و کارنامه قابل قبولی در دوران مدیریتش به جای گذاشت .

علی بهارمست  سرپرست شهرداری رشت با اشاره بر کاستی ها و مشکلات مالی و بدهی چندمیلیاردی شهرداری گفت: بارها حساب شهرداری بدلیل بدهی مسدود شد ، اما به هر طریقی که بود تلاش بر آن داشتم که موانع را برطرف سازم تا در چرخه مالی شهرداری تعادل برقرار باشد . همچنین سعی بر آن بود تا حقوق پرسنل به موقع پرداخت شود با توجه به اینکه در کلانشهر های کشور ، پرسنل حتی به مدت چندین ماه حقوقی دریافت نمی کردند .

وی در خصوص عزل و نصب کارکنان تصریح کرد: دوران سرپرستی همانند دوران برزخی است و تلاش بر آن شد تا از عزل و نصب های بیجا جلوگیری شود و بستر فضای ارامش را در همهمه ی مشکلات و دشواری های مدیریت شهری فراهم آوردیم .

بهارمست در سخنان پایانی خود به پروژه تصفیه خانه شیرابه سراوان اشاره کرد و در تکمیل سخنانش افزود : اقدامات خوبی صورت گرفته و با بسط و گسترش این پروژه امید به بهبودی مشکلات سراوان پر رنگ تر خواهد شد .

#گیل نامه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.