برگزاری مجمع سالیانه هیات ورزش های رزمی گیلان در رشت

گیل نامه / مجمع سالیانه هیات ورزش های رزمی گیلان با حضور سرپرست فدراسیون ورزش های رزمی در رشت برگزار شد.

به گزارش گیل نامه به نقل از  روابط عمومی هیات ورزش های رزمی گیلان؛ سومین مجمع هیات ورزش های رزمی گیلان روز پنجشنبه با تصویب چند مصوبه در رشت پایان یافت.

 


رییس هیات ورزش های رزمی گیلان در ابتدای این مجمع به فعالیت های هیات اشاره کرد و گفت: در سال ۹۷ ورزشکاران ما ۵۶۶ مدال در رقابتهای کشوری و بین المللی کسب کردند که این تعداد مدال بدست آمده بی نظیر است.
مرتضی حسن زاده با اشاره به ساماندهی مربیان افزود: هم اینک بیش از یک هزار مربی در سبک های مختلف هیات فعالیت دارند که تاکنون فقط ۳۳۶ مربی در سامانه این هیات ثبت نام‌ کرده اند‌.
وی در پایان‌ سخنان خود به نداشتن یک نماینده برای شهرستان املش و همچنین فقدان یک سالن اختصاصی اشاره و اظهار داشت: به دلیل نبود یک سالن اختصاصی مجبور هستیم برای برگزاری مسابقات از سالن و رینگ سایر هیات ها استفاده کنیم.
سرپرست فدراسیون ورزش های رزمی در این مجمع ضمن گرامیداشت یاد و خاطره اسطوره ورزش رزمی گیلان و ایران مرحوم سید مصطفی رضازاده و مرحوم استاد علی طاعتی از تلاش ها، حساسیت ها و پیگیریهای همه جانبه و دقیق خانم‌بخشی مدیرکل ورزش و جوانان استان و دکتر صادقی معاون‌ توسعه ورزش و جوانان گیلان در عرصه ورزش و تمامی رشته ها بویژه ورزش همگانی تقدیر و تشکر نمود.
دکتر شهرام‌ عظیمی با اشاره به اینکه هم اینک بیش از ۱۷۰ سبک در این فدراسیون فعالیت دارند که ۹۲ سبک به طور رسمی ثبت شده و فعال می باشند افزود: گیلان یکی از استان های فعال و مستعد فدراسیون به شمار میرود که با داشتن ورزشکاران مستعد و پرورش نخبگان ورزش رزمی شایسته است یک سالن به این مجموعه اختصاص داده شود.
وی اضافه کرد: رمز موفقیت در هر مجموعه همدلی و همراهی اعضای آن می باشد که خوشبختانه مجموعه هیات ورزش های رزمی استان گیلان با وجود فرماندهانی چون دکتر حسن زاده رییس، استاد رفعتی دبیر و خانم شفیع نژاد نایب رییس و دست اندرکاران این مجموعه این هم افزایی را شاهد هستیم.
سرپرست فدراسیون ورزش های رزمی همچنین با توجه به درخواست این هیات از برگزاری رایگان کلاس آموزشی و مربیگری سبک های سامبو و پنجاک سیلات از سوی فدراسیون ورزش رزمی در استان بویژه برای بانوان خبرداد.
مدیرکل ورزش و جوانان گیلان نیز در این مجمع گفت: هیات ورزش های رزمی یکی از هیات های فعال در گیلان است که بسیار اخلاق محور و منضبط در برگزاری مجامع سالیانه خود بوده است و اکنون با توجه به درخواست مسئولان و سرپرست فدراسیون ورزش های رزمی تا پایان سال یک سالن به همراه رینگ به این هیات اختصاص داده خواهد شد.
دکتر صادقی معاون‌توسعه اداره ورزش و جوانان گیلان نیز در این جلسه گفت: هیات ورزش های رزمی گیلان‌سیر صعودی را طی می کند و ما دغدغه ای در این هیات نداریم و امیدوارم که این‌مسیر توسعه ادامه پیدا یابد.
وی همچنین در ادامه به احداث خانه ورزش های رزمی در گیلان اشاره کرد و اظهار داشت: درصدد مکان یابی مناسبی برای احداث خانه ورزش های رزمی در گیلان هستیم که امیدوارم به زودی کلنگ‌ احداث آن به زمین زده شود.
گفتنی است در پایان این‌مجمع، واگذاری یک سالن از سوی اداره کل به هیات رزمی، اهدای یک رینگ از سوی فدراسیون و اداره کل به هیات و برگزاری رایگان دوره آموزشی مربیگری سبک های سامبو و پنجاک سیلات از سوی فدراسیون در استان گیلان تصویب شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.