باید حرمت ها را حفظ بکنید و وارد بعضی از بازی ها و چالش ها نشوید/ به جای عکس گرفتن و گزارش رسانه ای به پیگیری مطالبات مردم بپردازید

گیل نامه / محمدحسین قربانی نماینده آستانه اشرفیه در خانه ملت از رحیم حیدری فرماندار این شهرستان انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانیگیل نامه /   نماینده آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی امروز در نشست شورای اداری با انتقاد از رحیم حیدری فرماندار این شهرستان گفت : به انتخابات مجلس شورای اسلامی نزدیک می شویم ، حاشیه ها و حساسیت ها بیشتر می شود ، من ضمن اینکه از همه روسای ادارات می خواهم در چهارچوب قانون حرکت کرده و بی طرف باشند از فرماندار و اعضای شورای تامین می خواهم فضا را برای رقابت سالم باز کنند.
محمدحسین قربانی خطاب به فرماندار آستانه اشرفیه گفت : شما که نمایندگی دولت را در این شهرستان دارید باید حرمت ها را حفظ بکنید ، من این را به جد می‌گویم ، وارد بعضی از بازی ها و چالش ها نشوید ، اگر یک نماینده شهرستان دست ۲ رئیس اداره را بگیرد و به چند روستا سرکشی کند آیا شبگردی است ؟ چرا وارد فضای مجازی می شوید؟ چرا با من حرف نمی زنید؟ ما که حیثیت مان را برای دولت و نظام گذاشتیم.
نماینده آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی افزود : آقای فرماندار تمام انرژیتان را معطوف به مصوبات دولت کنید ، به جای عکس گرفتن و گزارش رسانه ای به پیگیری مطالبات مردم بپردازید ، مثل اینکه هنوز باور نکردیم در یک کشتی هستیم کشتی نظام جمهوری اسلامی ایران ، اینجا فقط مردم سهم دارند.

واحد مرکزی خبر

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.