بازار داغ افتتاح پروژه های  سنگر در ششمین روز از هفته دولت با حضور فرماندار رشت

سرویس سیاسی :

اختصاصی _ گیل نامه / افتتاح زمین فوتبال چمن مصنوعی یادگار شهدای سنگر در روستای رودبرده با هزینه ۱۲ میلیارد ریال، افتتاح فاز دوم کنارگذر شهر سنگر با هزینه ۹ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال، بازدید از اجرای روند پروژه بازارچه مرکزی شهر سنگر،روکش اسفالت روستای شاقاجی به مبلغ چهار صد میلیون تومان و همچنین افتتاح اقامتگاه بوم گردی تی تی ناز  در سراوان سنگر با اعتبار ۴۵۰ میلیون تومان از برنامه‌های فرماندار رشت در ششمین روز از هفته دولت بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی   گیل نامه / از پروژه تولید بچه ماهی خاویاری در روستای قاضیان  سنگر با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان و باشگاه فرهنگی ورزشی اسطوره در روستای طالم سه شنبه سنگر نیز بهره برداری شد و بازدید از واحد بوم‌گردی عمارت گیلان تاج  انجام گرفت .

فرماندار رشت ضمن گرامیداشت هفته دولت، یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر با بیان اینکه هفته دولت فرصتی است تا مسئولان از پروژه های عمرانی که جهت توسعه استان افتتاح می شوند و بهره برداری کنند گفت:امسال شاهد بهره‌برداری از ۶۱۵ طرح با اعتبار ۷۳میلیارد تومان در سطح شهرستان بودیم.

دکتر میرشمس مومنی زاده با اشاره بر اینکه بخش سنگر از  استعداد ها و پناسیل بسیار خوبی برخوردار است،افزود:علاوه بر روستاها خود بخش سنگر نیز از  ظرفیت بالایی برای توسعه،شهرسازی، عمران و مدیریت شهری برخوردار است.

وی پروژه های تفریحی و ورزشی را ارزشمند دانست و با بیان اینکه در شرایط اکنون بسیار این پروژه ها برای جوانان مفید هستند اضافه کرد:پروژه هایی که در بخش سنگر در دست اجرا هست می‌تواند این شهر را به سمت توسعه و آبادانی حرکت دهد.

در ادامه بخشدار سنگر نیز این بخش را  با ۶۰ هزار جمعیت و ۳۰۳ کیلومتر مساحت بعنوان بزرگ‌ترین بخش استان یاد کرد و گفت:علیرغم محدودیت ها ظرف چند سال گذشته شاهد رشد و پیشرفت این بخش در جلسه توسعه و عمران و آبادانی بودیم.

کامبیز یوسفی با ذکر این که در سنگر امسال ۲۵ پروژه با اعتبار حدود ۲۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید خاطرنشان کرد:پروژه های افتتاحی امسال شامل چمن های مصنوعی برای مجموعه های ورزشی، آسفالت معابر،روکش آسفالت،کنارگذر ها، واحد بوم گردی و پروژه های توزیع برق بود.

وی در پایان اذعان کرد:بخش سنگر به دلیل وسعتی که دارد همچنان در موضوعات مختلف دچار مربوط به دست که نیازمند تلاش مضاعف مسئولان است.

مجید زادحسینی،شهردار سنگر با ذکر این که در این وضعیت اقتصادی و وجود  بن بست ها اراده و همت مسئولین می تواند پیشگام باشد،گفت:یکی از بخش های ترافیکی بخش سنگر مربوط به بازارچه مرکزی آن است که حدود ۶۰۰ نفر بازارمج  برای عرضه مستقیم محصولات روستاییان در این بازارچه مشغول هستند.

 

📸 مطهره رمضان زاده

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.