ایجاد فضایی جهت شنیده شدن مکنونات قلبی مردم، مدیران و اصحاب رسانه

گیل نامه / شورا با توجه به رسالت بسیار خطیر و مهمی که در حوزه مدیریت شهری عهده دار میباشد، به صورت مستمر و پیوسته در جریان کم و کیف امور شهری قرار گیرد، جلوی سواستفاده‌های احتمالی گرفته خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی   گیل نامه / در همین راستا رئیس شورای اسلامی شهر رشت اظهار داشت: در ارتباط با ضرورت ایجاد فضایی جهت شنیده شدن مکنونات قلبی مردم و تقویت این فضای صمیمی را جهت پیگیری و بهبود امور الزامی دانسته و نیز پرسنل و همچنین مدیران خدوم خانواده بزرگ شهرداری توسط مسئولین اظهار داشت: نشست های این چنینی ریشه مکتبی هم دارد؛ چرا که خداوند در قرآن فرموده‌اند خدا دوست نمی دارد کسی صدایش را به فریاد بلند کند و به زشتی فریاد بزند، مگر کسی که مورد ظلم واقع شده است، بنابراین مظلوم حق دارد صدایش را بلند کرده و اعتراض کند.
وی ادامه داد: مردم می توانند به نماینده و خادم برگزیده خود در پارلمان مهم شهری مراجعه کنند و از نماینده‌ ی خود در سایه تشریک مساعی و گفتمانی منطقی خواستار مطالبات بر حقشان باشند و بر اینجانب نیز تکلیف است پیگیر خواسته های بر حق این عزیزان باشم.
اسماعیل حاجی پور در همین راستا پیشنهاد داد: از اینرو در جهت بهره مندی از تمامی ظرفیتهای تصمیم گیر و تصمیم ساز در حوزه رفع مشکلات شهری و نیز ایجاد فضای صمیمانه انتقادات سازنده اینجانب یک روز در هفته را برای دیدار عمومی در نظر گرفته ام. در چنین شرایطی مردم خواسته هایشان را مستقیما به اینجانب به عنوان اصلی ترین مسئول نظرات و قانون گذاری مهمترین نهاد مدیریت شهری می گویند و در همین راستا اینجانب در جریان هر چه بهتر امور مربوط به مدیران و پرسنل خادم شورا و شهرداری رشت قرار می گیرم. بخش مهمی از اعتراضات در اثر شنیده شدن و عمل کردن منجر به اصلاح و بهبود در قانون، رفتار و ساختار مدیریت شهری و نیز عملکرد مدیران حوزه ی شهری می شود.
لازم به ذکر است، طی برنامه ریزی صورت گرفته دیدارهای رییس شورای اسلامی شهر رشت به شرح ذیل می باشد:
دیدار با شهروندان
سه شنبه هر هفته
ساعت ۹ الی ۱۲
دیدار با اصحاب رسانه
چهارشنبه پایان هر ماه
ساعت ۱۷ الی ۱۹
دیدار با پرسنل
پنجشنبه پایان هر ماه
ساعت ۹ الی ۱۱
دیدار با مدیران
پنجشنبه پایان هر ماه
ساعت ۱۱ الی ۱۳
روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر رشت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.