استاندار گیلان ؛ رئیس سازمان تامین اجتماعی / ارسلان زارع ؛ جانشین استاندار گیلان

شنیده های گیل نامه / سرویس سیاسی :

اختصاصی _ گیل نامه / با تصمیم هیئت دولت  استاندار گیلان، رئیس سازمان تامین اجتماعی می شود.

شنیده ها حاکی از آن است ، بزودی استاندار گیلان به سمت رئیس سازمان تامین اجتماعی منصوب خواهد شد و در مقابل ارسلان زارع معاون سیاسی استاندرای  ، تا موعد انتصاب  استاندار جدید ، موقتا سرپرستی استانداری را برعهده خواهد داشت .

گفتنی است این خبر حواشی مغرضانه ای را همراه داشته است ؛ با توجه به برپائی سخنرانی قایم مقام دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران اسلامی ، آذر منصوری در رشت و فشار های معترضانه جناح های سیاسی ،  دکتر سالاری طی سخنرانی ای اذعان داشت : « وقتی فردی مجوزهای لازم و تایید مراجع رسمی مرتبط را دارد دیگر نمی توانیم حقوق دیگران و قانون اساسی را نقض کنیم و اصل را بر تشخیص خود بگذاریم،این شیوه قضاوت و تشخیص فردی، هرج و مرج در جامعه را به دنبال دارد که به هیچ‌وجه اجازه بروز تنش در فضای سیاسی استان را نمی‌دهیم و با کسانی که با اعمال خلاف قانون قصد ناآرام کردن فضای سیاسی استان را دارند طبق قانون رفتار خواهیم کرد»  .

در همین راستا نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، جبار کوچکی نژاد ، طی مصاحبه ای با یکی از خبرگزاری ها در واکنش به این مهم گفت : « دکتر سالاری اشتباه کرده است و باید پاسخگو باشد ».

به نظر می رسد نماینده مردم رشت با مطرح نمودن این مسئله قصد بوجودآوردن تشویش در فضای سیاسی و مردمی را دارد و با سخنرانی سالاری من باب دوری از هرگونه تنش و اغتشاش  و درگیری در برگزاری مراسمات سیاسی _  اجتماعی ؛ به مزاج ایشان خوش نیامده است .

وی همچنین با اشاره بر ضعف در کارنامه و عملکرد استاندار گیلان و اعلام نارضایتی ، از تصمیم قطعی دولت سخن گفت و اظهار داشت : عملکرد استاندار به‌گونه‌ای بوده که موجبات اعتراض تعدادی از نمایندگان گیلان در مجلس و حتی جریانات اصلاح‌طلب شده است .

 

کانال پرمخاطب گیل نامه
#گیل_نامه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.