ارسلان زارع: امنیت،آسایش و آزادی مردم از مهمترین ارکان توسعه هر جامعه | از اساسی ترین برنامه های دولت تدبیر وامید تولید،علم و فناوری،خلاقیت و بهبود سلامت و بهداشت است | مبنای انتصابات استانداری شایسته سالاری بوده است | میرشمس مومنی زاده خواستار حضور فعالانه ستاد ساماندهی سواحل در فصل استفاده از دریا شد | حمایت فرماندار از جشنواره های جهاد کشاورزی جهت افزایش نشاط اجتماعی

اختصاصی _ گیل نامه / جلسه شورای اداری شهرستان رشت به ریاست فرماندار با حضور ارسلان زارع،معاون سیاسی،اجتماعی و امنیتی استانداری گیلان و منیره رفیعی مدیر کل انور بانوان استانداری در محل سالن اجتماعات فرمانداری رشت برگزار شد.

 

در این نشست دکتر ارسلان زارع ضمن استقبال از برنامه های جهاد کشاورزی و محیط زیست با بیان اینکه برنامه هایی که اجرا میشود ماهیت ملی،استانی و شهرستانی دارد که بعنوان یک ضرورت مستمر و همیشگی است،گفت:نظام جمهوری اسلامی ایران براساس آرمان های بلند انقلاب اسلامی یعنی استقلال،آزادی و جمهوری اسلامی رشد و تعالی خود را برمبنای دین و پیروی از بنیانگذار انقلاب اسلامی دانست.

معاون سیاسی،اجتماعی و امنیتی استانداری گیلان وضعیت کنونی کشور را حساس خواند و کوشش،همدلی و تلاش را اولویت در راستای انجام وظایف مسئولین دانست.

وی از مهمترین ارکان توسعه هر جامعه را ایجاد امنیت،آسایش و آزادی مردمان آن سرزمین عنوان کرد و این امر را از موضوعات مهم دولت تدبیر و امید معرفی کرد و افزود:معاندان جمهوری اسلامی ایران به تصور خود با تشدید فشار ها و تحریمات اقتصادی سعی در برهم زدن آرامش و امنیت اجتماعی با ثبات ایران دارند که به همین سبب رهبر معظم انقلاب اسلامی در جهت استمرار آرامش جامعه و پیمودن مسیر توسعه شعار راهبردی رونق تولید را تعیین کردند.

او در ادامه تولید،علم و فناوری،خلاقیت و بهبود سلامت و بهداشت رااز اساسی ترین برنامه های دولت تدبیر وامید خواند و وظیفه مسئولین راتلاش برای جلب رضایت مردم و امید آفرینی دانست.

دکتر ارسلان زارع با تاکید بر اینکه امسال مانند سنوات گذشته با همدلی و اتحاد بر مشکلات فائق می آییم،اظهارکرد:ماباید در راستای اجرای سیاست های نظام و دولت بتوانیم از ظرفیت دستگاه ها و ادارات بصورت موثر بهره ببریم.

معاون سیاسی،اجتماعی و امنیتی استانداری گیلان با اشاره براینکه مبنای انتصابات استانداری شایسته سالاری بوده است،اذعان کرد:مبنای روند بهره گیری و استفاده از بانوان و جوانان،شایسته سالاری،سواد،انگیزه و پشتکار است و برای اینکه بتوانیم از وضعیت موجود بهترین بهره را ببریم باید از مشاوران امین و با تجربه استفاده کنیم.

وی در توصیه به بخشداران گفت:اجرای صحیح سیاست ها و برنامه های دولت باید در اولویت کارها باشد و بخشداران باید با استفاده از حداکثر ظرفیت ها و تعامل و همکاری با دیگر مسئولین وضعیت را بهبود ببخشند.

دکتر زارع در خاتمه سخنان خود به انتخابات ۲ اسفند سال جاری اشاره کرد و خواهان برگزاری انتخاباتی باشکوه،سالم،قانونمند و فراگیر شد.

در ادامه فرماندار رشت ضمن عرض تبریک و گرامیداشت هفته محیط زیست و جهاد کشاورزی،اولین وظیفه مسئولین را در قبال مردم تامین نظم و امنیت خواند و گفت:تامین نظم و امنیت در شهر بواسطه تعامل خوب با اعضای شورای تامین بوجود آمد که ما این امنیت را در روز قدس،شب قدر و روانسازی ترافیک شاهد بودیم.

دکتر میرشمس مومنی زاده با بیان اینکه باید گام های موثری در جهت تحقق شعار سال یعنی رونق تولید برداریم و لازمه آن را فعالیت مجدانه کارگروه اشتغال دانست و خواستار استفاده از تمامی ظرفیت ها و جنبه های پیشرفت برای تحول و رشد شد.

وی همچنین ضمن ابراز خرسندی از سال زراعی و نزولات آسمانی مناسب به پیگیری نهاد های ذیربط جهت احیای آب بندان ها دستور داد.

فرماندار رشت در ادامه با ذکر اینکه فصل استفاده از دریا شروع شده است و رشت جزء شهرستان های ساحلی است خواستار حضور فعالانه ستاد ساماندهی سواحل جهت خدمات رفاهی به مردم شد.

او همچنین به تسریع بخشیدن دستگاه های مجری طرح های عمرانی تاکیدداشت و از جشنواره های جهاد کشاورزی جهت افزایش نشاط اجتماعی حمایت کرد.

در حاشیه این جلسه مراسم معارفه سیده زهرا میراعلمی،معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری رشت،رضا مهدوی،بخشدار خمام،کامبیز یوسفی،بخشدار سنگر،حبیب الله اخینه،بخشدار کوچصفهان،احمد قدیمی،بخشدار لشت نشاء نیز برگزار شد.

عکس/ مطهره رمضان زاده

#گیل نامه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.