اجرای طرح ضیافت الهی در بقاع متبرکه شهرستان رشت

گیل نامه / طرح ضیافت الهی در ماه مبارک رمضان در ۹۰بقعه متبرکه شهرستان رشت برگزار می‌شود.

به گزارش گیل نامه / رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رشت گفت: همزمان با سراسر کشور طرح ضیافت الهی در ماه مبارک رمضان از ۱۵ اردیبهشت در ۹۰بقعه این شهرستان با حضور ۶مبلغ اعزامی از قم و ۶۰مبلغ بومی اجرا خواهد شد.
حجت الاسلام کریمی افزود: برپایی خیمه های معرفت، ترتیل و جزء خوانی قرآن در ۳۰ بقعه، اجرای ویژه برنامه خدیجه مادر امت همزمان با سالروز وفات حضرت خدیجه ( ع)، کرسی های تفسیر قرآن، اجرای ویژه برنامه سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) از برنامه های ویژه طرح ضیافت الهی است.
وی تصریح کرد: خیمه‌های معرفت در ۲بقعه متبرکه امام زاده هاشم(ع) و فاطمه اخری(س) رشت برگزار می شود که در آن مبلغان به خدماتی نظیر مشاوره کودک و نوجوان، نشر معارف دینی و پاسخگویی به شبهات ارائه می دهند.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رشت با اشاره به برپایی سفره های افطاری ساده با کمک خیران گفت: امسال نیز همچون سال های گذشته سفره های ساده افطاری در مساجد، بقاع متبرکه و همچنین پیاده راه فرهنگی شهر رشت برپا می شود.
حجت الاسلام کریمی همچنین از برگزاری جشن‌های ویژه ماه رمضان با حضور هنرمندان خبر داد و افزود: جشن نیمه ماه مبارک رمضان هم زمان با ولادت امام حسن مجتبی(ع) از دیگر برنامه‌های طرح ضیافت الهی است که در شهرستان رشت برپا خواهد شد.

 

اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رشت

#گیل نامه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.