اجرای طرح جمع آوری فاضلاب منطقه جنوب شهر رشت با استفاده از اعتبارات

گیل نامه / به منظور بررسی وضعیت اجرایی پروژه های توافق شده در بخش فاضلاب، نشست هم اندیشی مدیرعامل این شرکت با اعضاء شورای شهر رشت در دفتر شورا برگزار شد.

به گزارش گیل نامه /  به منظور بررسی وضعیت اجرایی پروژه های توافق شده در بخش فاضلاب، نشست هم اندیشی مدیرعامل این شرکت با اعضاء شورای شهر رشت در دفتر شورا برگزار شد.

سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل آبفای گیلان هدف از اجرای این طرح را پاکسازی ۵.۵ کیلومتر از ابتدای رودخانه گوهررود تا ورودی مسکن مهر رشت از فاضلاب های ورودی به این رودخانه اعلام کرد.

مدیرعامل آبفای گیلان با تأکید بر اینکه دیدگاه مثبت اعضاء شورای شهر در راستای دستیابی به اهداف والای شرکت و اجرای تبصره ۳ و ماده ۷ بسیار حائز اهمیت و موثر می باشد تصریح کرد: به منظور بهره مندی مناطق جنوبی شهر رشت و مسکن مهر از طرح فاضلاب بهداشتی، تأمین بخشی از اعتبارات این پروژه از محل اجرای تبصره ۳ و ماده ۷ در پیشرفت و روند اجرای پروژه مثمر ثمر خواهد بود.

وی در ادامه یادآور شد: با توجه به تصویب قانون تبصره ۳ ماده واحده اصلاح و توسعه شبکه های آب و فاضلاب در چارچوب دستورالعمل مجلس شورای اسلامی و براساس موافقت شورای شهر رشت، درآمد حاصل از این محل در راستای اهداف سازمانی شرکت و عمران و آبادانی منطقه هزینه خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.