ابراز نگرانی از به قهقرا رفتن برخی از تیم‌های مطرح گیلان

گیل نامه / آیت الله فلاحتی با بیان اینکه انتظار داریم استاندار به موضوع تیم فوتبال داماش گیلان ورود کند، خاطرنشان کرد: در جامعه ای زندگی می کنیم که جوانان رکن اساسی جامعه هستند ضمن اینکه شور و شوقی که در فوتبال وجود دارد در بسیاری از ورزش های دیگر نیست.

به گزارش گیل نامه /  آیت الله رسول فلاحتی امروز در دیدار با مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره باشگاه فوتبال داماش گیلان با ابراز نگرانی از به قهقرا رفتن برخی از تیم های مطرح استان در یک سال گذشته اظهار کرد: مجموعه دست اندرکاران اجرایی و تصمیم سازان ورزشی گیلان باید تمام تلاش خود را برای حمایت بی دریغ از ورزش استان در راستای اخلاق مداری و تقویت امید در جوانان جامعه به کار گیرند.

وی، افتخارآفرینی تیم های ورزشی گیلان در رقابت های ملی و بین المللی را سبب بالندگی در ارکان مختلف نظام اجتماعی توصیف کرد و افزود: ورزش و رقابت های قهرمانی در گیلان پیشینه ای غنی و حامیانی وفادار دارد و تلاش برای ارتقای ورزش استان جلوه زیبایی از نشاط آفرینی و فرح بخشی افکار عمومی تلقی می شود.

امام جمعه رشت در ادامه با تاکید بر ترویج بیشتر اخلاق در جامعه ورزشی گیلان، بیان کرد: ترویج روحیه پهلوانی و ارتقای سلامت اجتماعی دو عامل مهمی است که موجب شده تا ورزش در آموزه های اصیل اسلامی مورد توجه ویژه قرار گیرد.

آیت الله فلاحتی، ترویج اخلاق محوری در ورزش را سبب ارتقای معنوی جوانان دانست و تصریح کرد: ترویج اخلاق بین ورزشکاران و تماشاگران از موضوع هایی است که مسئولان باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

وی با بیان اینکه انتظار داریم استاندار به موضوع تیم فوتبال داماش گیلان ورود کند، خاطرنشان کرد: در جامعه ای زندگی می کنیم که جوانان رکن اساسی جامعه هستند ضمن اینکه شور و شوقی که در فوتبال وجود دارد در بسیاری از ورزش های دیگر نیست.

نماینده ولی فقیه در گیلان، ورزش را برای افتخار آفرینی عنوان کرد و گفت: هر موضوعی که نشاط آور و کمال آور باشد موجب شعف انسان می شود، همان طور که رزمندگان در آزادسازی خرمشهر اشک شوق ریختند و این پیروزی در تاریخ ماندگار شده است.

اسماعیل حاجی پور رئیس هیئت مدیره و مهدی الطافی مدیرعامل باشگاه داماش گیلان در دیدار مذکور، به تبیین شرایط تیم فوتبال این باشگاه پس از اشتباهات داوری در آخرین بازی پرداختند و افزودند: مجموعه دست اندرکاران باشگاه تمام تلاش خود را برای احقاق حقوق از دست رفته باشگاه به کار می گیرند و در این روند حمایت متولیان، مسئولان و بزرگان استان دلگرم کننده خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.