آمادگی کامل مجموعه شهرداری رشت در تعطیلات پیش رو برای برگزاری مناسبتها و جهت میزبانی از مسافران و گردشگران

گیل نامه / معاون خدمات شهر شهرداری رشت با تاکید بر آمادگی این شهرداری در استقبال از مسافران و گردشگران گفت: با توجه به تعطیلات عید فطر تمامی پارکها و سرویس های بهداشتی سطح شهر باز و آماده ارائه سرویس به میهمانان و گردشگران می باشد.

به گزارش گیل نامه / علی مقصودی در ادامه از پاکسازی ورودی های شهر با کمک مناطق و سازمانهای زیرمجموعه شهرداری خبر داد و افزود: تمامی پارکها و فضای سبز سطح شهر از وجود هرگونه آلودگی و زباله های احتمالی پاکسازی شده است.

وی تصریح کرد: باتوجه به پیش رو بودن قیام ۱۵ خرداد، وفات معمار و بنیانگذار کبیر انقلاب و عید سعید فطر بنرها، پرچم ها و استندهای موضوعی آماده نصب می باشد.

معاون خدمات شهر در خصوص برپایی نماز عید فطر خاطرنشان کرد: شهرداری رشت تمهیدات و هماهنگی‌های لازم را برای برگزاری باشکوه نماز عید سعید فطر و استقبال از مسافران در تعطیلات عید فطر اندیشیده است.

مقصودی یادآور شد: برای مناسب‌سازی فضا‌های سبز و عمومی جهت حضور مسافران و گردشگران در تعطیلات عید فطر اقدامات لازم انجام شده است.

او گفت: سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت نیز در مبدا به منظور انتقال نمازگزاران به مصلی و برگشت آنان به مبادی اولیه خدمات رایگان اختصاص می‌دهد.

معاون خدمات شهری شهرداری با بیان اینکه نیرو‌های سازمان آتش‌نشانی نیز در اطراف مصلی با در نظر گرفتن تمامی نکات ایمنی در روز عید سعید فطر خدمات‌رسانی خواهند کرد، خاطرنشان کرد: سازمان آتش‌نشانی با تجهیزات و ماشین‌آلات آتش‌نشانی در نقاط تعیین شده استقرار می‌یابند.

وی افزود: برای جلوگیری از هرگونه بساط‌گستری و حضور وانت بارها، نیرو‌های مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری در نقاط تعیین شده در اطراف و داخل مصلی مستقر می‌شوند.

واحد خبر مدیریت ارتباط با رسانه های شهرداری رشت

#گیل نامه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.