کارگاههای آموزشی گفتمان سازی بیمه و تامین اجتماعی برای دانشجویان دانشگاههای گیلان برگزار میشود

گیل نامه / در ادامه برنامه های فرهنگی سازمان تامین اجتماعی ، کارگاههای آموزشی گفتمان بیمه و تامین اجتماعی در دانشگاهها تشکیل میگردد .

جمیل حق پرست مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با اعلام این خبر ، اظهار داشت : رویکرد فرهنگی آموزشی و توسعه و ترویج گفتمان بیمه و تامین اجتماعی و اشاعه و ترویج مصادیق و مفاهیم آن ، یکی از راهکارهایی است که در سالهای اخیر بعنوان زیربنا و شاکله فعالیتهای حوزه معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان در دستور کار این مجموعه قرار گرفته است .

ایشان با بیان اینکه ، دردنیای امروز آشنایی با قوانین و مقررات و سازمانهای بزرگ همچون تامین اجتماعی بمنزله یک ضرورت برای احاد جامعه تلقی میگردد افزود : در کنار برنامه هایی همچون بازدیدهای دانش آموزی از شعب تابعه برای تحقق این مهم ، دانشجویان بعنوان یکی دیگر از اقشار شاخص علمی که نسل آتی کارآفرینان و مدیران را تشکیل میدهند هدف این طرح میباشند .

مدیرکل تامین اجتماعی در بخش دیگری از سخنان خود اذعان داشت : این حرکت آموزشی فرهنگی در قالب گفتمان سازی با مبادی علمی دانشگاهی کشور با همکاری موسسه عالی پژوهش و معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان تامین اجتماعی انجام گردیده و با توجه به پیشرو بودن استان گیلان در امور علمی بعنوان یکی از چهار استان اول مجری این برنامه انتخاب گردیده است .

حق پرست خاطر نشان ساخت : مکاتباتی با دانشگاههای گیلان ، علوم پزشکی و آزاد اسلامی استان انجام شده و در صدد هستیم طی ماه آتی بتوانیم با حضور پر نشاط دانشجویان و اساتید دانشگاهی این کارگاه آموزشی را برگزار نمائیم .

بسط و گسترش مسئولیت های اجتماعی ، تنویر افکار و افزایش آگاهی های عمومی از بیمه و تامین اجتماعی و نقش و کارکرد آن در زندگی و جامعه مهمترین اهداف این طرح میباشد .

تامین اجتماعی

#گیل نامه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.