شهدا با وجود بهترین پیشنهادات دنیوی مانند مسئولین به دنیا دل نسپرده بودند | اطاعت از رهبری و ایستادگی تنها راه برون رفت از شرایط فعلی کشور

سرویس فرهنگی :

اختصاصی _ گیل نامه / گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از رزمندگان ورزشکار با سخنرانی سرهنگ پاسدار جمشید اصحابی فرمانده سپاه رشت و حضور جمعی از مسئولان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی    گیل نامه / فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه ۲۳۰ هزار نفر از جوانان در جنگ دفاع مقدس شهید شدند،گفت:شهید چمران فارغ التحصیل از ایالات آمریکا بود و بهترین پیشنهادات دنیوی به وی داده شد اما هیچکدام را نپذیرفت و در دهلاویه به شهادت رسید.

سرهنگ پاسدار جمشید اصحابی با ذکر اینکه شهیدان باوجود کمبود امکانات مقاومت و ایستادگی کردند،افزود:در زمان جنگ قدرت برتر ما نیروی هوایی با ۴۴۰ فروند هواپیما بود.

وی ادامه داد:چرا مسئولین به دنیا چسبیده اند درحالیکه شهدا نخبه های کشور بودند و بورسیه خارج داشتند،اما فداکارانه در عرصه حق علیه باطل جنگیدند.

سرهنگ پاسدار جمشید اصحابی. فناوری های هوایی ایران قابل تحسین دانست و عنوان کرد: ما باید سرسخت پشت قوه قضائیه  بایستیم و اگر دولت نمیتواند اختلاسگران را مجازات کنند خودمان وارد عمل شویم.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت اطاعت از رهبری را عامل موفقیت در دفاع مقدس خواند و بیان داشت:سازمان ملل متحد در تحقیقاتی که توسط کارشناس انجام داده گفته است که در سال ۲۰۵۰ ترکیه،مکزیک و ایران از کشورهای ابرقدرت جهان خواهند شد.

وی در پایان  با بیان اینکه ایران تنها کشوری است که گفتمان دارد و سیستم عامل آن اسلام است،اذعان کرد:تنها راه برای خروج از این شرایط مقاومت و ایستادگی و همچنین گوش به فرمان رهبری بودن است.

در حاشیه این مراسم از رزمندگان ورزشکار نیز با اهدای لوح و تندیس تقدیر و تشکر بعمل آمد.

📸 مطهره رمضان زاده

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.