نشست هم اندیشی کمیته اجرایی کنفدراسیون اسپوکس آسیا در کمیته ملی المپیک برگزار شد

گیل نامه / نشست هم اندیشی و راهبردی کمیته اجرایی کنفدراسیون آسیایی اسپوکس ” ASC” با سرپرست دبیر کلی کمیته ملی المپیک ایران در محل NOC ایران برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه /  در این نشست سید مصطفی قوامی رییس کنفدراسیون اسپوکس آسیا، محمدرضا هاشم پور پاشاکی رییس انجمن و موسس ورزش اسپوکس، سلمان ضرابی نایب رییس اول و شاهین سلطانپور دبیرکل کنفدراسیون آسیا با کیکاوس سعیدی سرپرست دبیر کلی کمیته ملی المپیک ایران دیدار کردند.
در این نشست ابتدا سید مصطفی قوامی اولین رئیس انتخابی ASC پس از اعلام برنامه های این سازمان در خصوص توسعه ورزش اسپوکس و اقدامات صورت گرفته در حوزه آسیا به مهمترین رویداد پیش رو یعنی “اولین دوره مسابقات آسیایی اسپوکس ” که قرار است نیمه دوم سال جاری به میزبانی ایران برگزار شود اشاره کرد و افزود: برگزاری این رویداد در کشور نیاز به حمایت مراجع ذیصلاح ورزش کشور را می طلبد و در این بین پشتیبانی کمیته ملی المپیک در توسعه این رشته در قاره آسیا کمک شایانی خواهد کرد.
کیکاوس سعیدی ” سرپرست دبیر کلی کمیته ملی المپیک ایران ” هم ضمن ابراز خرسندی درخصوص توسعه قابل توجه ورزش اسپوکس گفت: نگاه NOC ایران به توسعه ورزش خصوصا ورزشهای بومی نگاه حمایتی است و مسلما با پشتکاری که وجود دارد اسپوکس نه تنها در ایران بلکه در قاره آسیا روند روبه رشدی خواهد داشت.

فدراسیون انجمنهای ورزشی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.