قاسم رمضانپور نرگسی و کیوان محمدی،توانمندترین و کاربلد ترین نیروی های بومی/ همگرایی گیلانیان برای حمایت از انتصاب قاسم رمضانپور نرگسی و یا کیوان محمدی به عنوان استاندار گیلان بی نظیر است

گیل نامه / گیلانیان اعم از قشرهای مختلف مردم و آنانی که در احزاب و تشکل های سیاسی و مدنی از وزارت محترم کشور و هیات محترم دولت انتظار دارند و می خواهند که در گزینش استاندار آینده گیلان به نقطه نظرات و آراء و عقاید شان توجه شود.

به گزارش گیل نامه / در این ارتباط در روزهای اخیر، کثیری از گیلانیان تحت عناوین مختلف با جمع آوری امضاء و نوشتن طومارهای متعدد و صدور بیانیه ها و انجام مصاحبه ها و تحلیل های فراوان و همچنین احزاب و فرهیختگان استان با شرکت در نشست های گوناگون اعم از میانه‌رو های اصولگرا ،اصلاح طلبان و اعتدال گرایان از مسئولان ارشد کشور می خواهند که در انتصاب استاندار واجد شرایط برای استان گیلان از گزینه های بومی و توانمند و امتحان مدیریتی پس داده استفاده کنند. آنان معتقدند استان گیلان در دوره هایی که دارای استاندارانی بومی و توانمند بود،در تحقق مطالبات مردم و اجرای سیاست‌های دولت و حاکمیت با موفقیت نسبی عمل کرده است و این ادعا ،خوشبختانه هم از نظر علمی وهم از نظر عملی قابل اثبات است.
بنابراین ضرورت دارد تا دولت تدبیر و امید و وزارت کشور آن از وجود این همنوایی و همگرایی در استان گیلان برای انتصاب استاندار بومی نهایت استفاده را ببرند و با انتصاب استاندار بومی توانمند و واجد شرایط قانونی به این مطالبه ی جدی گیلانیان اهمیت دهند تا روند توسعه و پیشرفت استان با وجود این همگرایی و همدلی شتاب بیشتری گیرد.

قاسم رمضانپور نرگسی و کیوان محمدی بهترین گزینه ها

در این میان وفاق ایجاد شده در گیلان برای انتصاب استاندار جدید مثال زدنی است.تقریبأ قریب به اتفاق گیلانیان معتقدند که گزینه ی بومی موفق تر خواهد بود و در این میان بر روی دو گزینه یعنی قاسم رمضانپور نرگسی و کیوان محمدی به اجماع رسیده اند و این می تواند موفقیت بزرگی برای دولت تدبیر و امید و گیلان باشد که می بایست از این فرصت مغتنم بیشترین بهره‌برداری را کرد.

ویژگی های دو گزینه ی مطلوب گیلانیان

۱_قاسم رمضانپور نرگسی،معاون کنونی ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در امور مجلس و نماینده ادوار مجلس و معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت اصلاحات مدیر اجرایی توانمند و پر حوصله و صبور و با درایت که با سوابق درخشان توانسته است بخوبی تاکنون از عهده ی وظایف محوله بخوبی برآید . پاکدستی و حراست از منافع و مصالح عمومی از دیگر ویژگی های ایشان می باشد.
۲_
کیوان ( محمد علی) محمدی،رئیس کنونی و موفق و پاکدست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گیلان و مدیر اجرایی در وزارت کشور در دولت اصلاحات است.وی مدیری برنامه محور و دارای ویژگیهای منحصر بفرد در همگرایی نیروی انسانی به عنوان محور توسعه می باشد. وی که از اوایل دولت تدبیر و امید و با احیاء سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در رأس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گیلان قرار گرفت و در شکل گیری توان برنامه ریزی و مدیریت علمی در گیلان نقش فوق العاده ای به همراه تیم همراه خود داشته است و با توجه به اشراف خوبی که به نقاط قوت و ضعف و همچنین ظرفیت ها و پتانسیل های گیلان دارد،می تواند یاریگر دولت در اداره ی کیفی استان باشد.
علی ایحال، قاسم رمضانپور نرگسی و کیوان محمدی از جمله نیروهای کاربلد و موفق بومی در سطح و استان گیلان می باشند و وجود ایشان می تواند در روند توسعه و پیشرفت گیلان مفید خواهد بود.بنابر همین دلایل و هزاران دلیل دیگر ،گیلانیان از وزارت محترم کشور و دولت تدبیر و امید می خواهند تا با انتصاب یکی از این دو عزیز،گیلان و گیلانیان را به آینده امیدوارتر کنند.

 

گیلان بهتر نوین

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.