فرماندار شهرستان شفت خواستار استقرار شعبه برق احمدسرگوراب تا هفته دولت شد

گیل نامه / آیین تودیع و معارفه مدیریت اداره برق شهرستان شفت با حضور سید محمدعلی میرنرگسی قائم مقام امور شهرستانهای شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در دفتر محمدرضا محسنی فرماندار شفت برگزار شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه / فرماندار شفت در این ابتدای این جلسه با اشاره به اینکه برق یکی از مهمترین زیرساخت های توسعه محسوب می شود ؛ به نقش اساسی این صنعت در زندگی روزمره مردم اشاره و اذعان داشت : برق یک منبع انرژی پاک و نقش آن در صنعت و تولید بی بدیل است.
محسنی با بیان اینکه نوسازی و تقویت شبکه برق رسانی در سال های اخیر یکی از اولویت های دولت در شفت بوده است افزود : از سال ۹۵ تا اکنون ضعف برق ۳۴ روستای این شهرستان رفع شده و یا بهبود یافته است و نقاط شهری نیز دیگر مشکل ضعف برق ندارند .
وی به عملیات عمرانی بهسازی و تعریض محور ملاسرا-شفت اشاره و از تلاش های مدیران برق برای اصلاح شبکه در طول این مسیر قدردانی نمود و افزود : اهمیت این پروژه راهسازی در سال های آتی و پس از تکمیل آن بیشتر محسوس خواهد بود .
فرماندار شفت بر حفظ کرامت ارباب رجوع در ادارات تاکید نمود وتصریح نمود : مدیران دستگاه های خدماتی باید همواره در بین مردم حضور یابند و از نزدیک مشکلات و چالش ها را لمس کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه بیش از ۷۵ درصد مردم شفت در روستاها سکونت دارند و شبکه برق رسانی در این شهرستان به نسبت جمعیت گسترده است خواستار استقرار شعبه برق احمدسرگوراب تا هفته دولت شد و در ادامه تصریح نمود : بسترهای لازم برای تحقق این مطالبه مردمی در این شهرستان فراهم است .
در پایان این نشست از زحمات علی حقیقت قدردانی و محمد مظفری به عنوان سرپرست اداره برق شهرستان شفت معرفی شد . مظفری پیش از این مسوول شبکه اداره برق شهرستان فومن بود .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.