علیزاده: در شرایط بد اقتصادی که کشور به آن مبتلاست،دولت نیازمند همراهی بیشتر مردم است|حق پرست:روحیه پرسشگری خبرنگاران به مسئولان در جهت بهبود عملکرد کمک میکند

سرویس فرهنگی :

اختصاصی _ گیل نامه / مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه در محل سالن اجتماعات اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی  استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی  گیل نامه / مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی ضمن گرامیداشت یادو خاطره شهید صارمی و تبریک روز خبرنگار گفت:در شرایط بد اقتصادی که کشور به آن مبتلاست،دولت نیازمند همراهی بیشتر مردم است.

عباس علیزاده خبرنگاران را چشم بیدار جامعه خواند و افزود:امروزه خبرنگاران باید به مردم امید و روحیه تزریق کنند تا به مسئولین در انجام امور کمک کنند.

در ادامه،مدیر صندوق بیمه روستاییان،کشاورزان و عشایر نیز به ایراد سخن پرداخت و عنوان کرد:بیمه روستاییان کشور سابقه ۱۵ ساله ص۱دارد که وظیفه این بیمه اعطای مستمری به بازنشستگان این حوزه است.

دکترقلی پور با بیان اینکه کشاورزان تنها با پرداخت ۵ درصد از درآمد خود به دولت بیمه میشوند،خاطر نشان کرد:سالانه حدود ۶۶۰ هزارتومان از درآمد روستاییان به حساب دولت واریز میشود که دولت افزون این مبلغ را به کشاورزان واریز میکند.

او با بیان اینکه در استان گیلان ۸۰ هزار نفر بیمه شده اند و ۲ هزار نفر مستمری میگیرند،به سخنان خود پایان داد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان با اشاره براینکه هدف خبرنگاران اصلاح امور جامعه است،گفت:روحیه پرسشگری خبرنگاران به مسئولان در جهت بهبود عملکرد کمک میکند.

دکتر جمیل حق پرست رسانه و خبرنگار رااز اجزای اصلی دموکراسی خواند و بیان کرد:اگر مسئولین ذره بین دقیق خبرنگاران را حس کنند تکالیفشان را به نحو احسن انجام میدهند.

وی با تاکید براینکه باید مردم و مسئولین باهم نزدیک باشند،اضافه کرد:هم ما از جنس مردم هستیم و باید ظرفیت انتقاد و پرسش رادر خود بوجود آوریم.

 

عکس / مطهره احمدی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.