اولتیماتوم مدیر سابق منطقه ۵ شهرداری به شهردار رشت

سرویس شهری :

اختصاصی _ گیل نامه / یکی از مدیران اسبق شهرداری رشت طی درخواست و لحاظ رای وحدت رویه دیوان عدالت اداری ، خطاب به شهردار جدیدالورود رشت نسبت به تنزل پست سازمانی اش از مدیریت منطقه به کارشناسی تاسیسات ( با تنزل ۴ درجه ای ) که مطابق با قانون تخلف اداری محسوب می شود ؛ ظرف مدت یک هفته خواستار رسیدگی و اقدام قانونی شد .

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی    گیل نامه / مطابق با قانون رسیدگی به تخلفات اداری ، تنزل در شغل و سمت در زمره تنبیهات اداری است و اگر این حکم خلاف امر صورت گرفته باشد ؛ شاکی می تواند نسبت به تخلف صورت گرفته اقدام قانونی بعمل آورد .

رضا عاشری ، مدیریت اسبق منطقه ۵ شهرداری رشت خطاب به ناصر حاج محمدی ( ضمن اشاره به دستور شهردار مبنی بر عدم امکان ثبت نامه کارمندان خطاب به شهردار ) ، با تقدیم درخواست به شماره ثبت ۹۸/۸/۴_۱۳۷۷۱ شهرداری مرکزی رشت و اشاره به تخلف اداری صورت گرفته دال بر تنزل ۴ درجه ای شغل سازمانی اش از مدیریت منطقه به کارشناسی تاسیسات با تعیین مهلت یک هفته ای خواستار رسیدگی شد .

وی در ذیل درخواستش به ماده ۱۰۹ آئین دادرسی و تشکیلات دیوان عدالت اداری اشاره کرد . طبق مفاد ماده ۱۰۹ ، چنانچه به موضوع مطروحه رسیدگی نشود ؛ شاکی می تواند نسبت به صدور حکم انفصال موقت متخلف از ۳ ماه الی یکسال از مرجع رسیدگی قضائی اقدام کند.

شایان ذکر است ، پیش تر از این عاشری در آذرماه ۹۶ در دوران تصدی شهردار مستعفی رشت مسعود نصرتی با تخلفی نسبتا مشابه ( تحت عنوان تنزل ۲ درجه ای ) مواجه شده بود و طرح شکایت نامبرده به دیوان عدالت اداری ارجاع و رسیدگی شد .

مع الوصف باید در انتظار تصمیم شهردار جدیدالورود بود . حال تصمیم با خود حاج محمدی است ، آیا قصد ماندن دارد یا قرار است به موازات سرنوشت شهردار اسبق نائل گردد .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.