رئیس جدید هیئت کاراته شهرستان رشت منصوب و معرفی شد

گیل نامه / رضا رسولی، رئیس هیأت کاراته استان گیلان طی مراسمی، مزدا صوفی را به عنوان رئیس جدید هیئت کاراته شهرستان رشت معرفی کرد.

به گزارش گیل نامه / رضا رسولی، رئیس هیأت کاراته استان گیلان طی مراسمی، مزدا صوفی را به عنوان رئیس جدید هیئت کاراته شهرستان رشت منصوب و معرفی کرد.

رسولی در این مراسم که در سالن مجموعه هتل المپیک رشت برگزار شد، اظهار کرد: انحصار در هیأت کاراته استان وجود ندارد و درب هیأت بر روی هر کسی که دلش برای کاراته می تپد نه خودش، باز است.

ریاست هیأت کاراته گیلان ضمن اعلام اینکه از نظر فنی در ۱۵ ماه گذشته عملکرد مورد نظرمان را نداشته ایم، تصریح کرد: ضعف چندین ساله در مدیریت فنی هیأت و فقدان برنامه پرورش استعدادها سبب شد که کاراته استان نماینده‌ای در رده های سنی مختلف تیم ملی آقایان نداشته باشد.

وی با تاکید بر آورده مالی مناسب برای هیأت بیان کرد: هیئت کاراته استان گیلان در یک سال اول گردش مالی ۱۳ میلیارد ریالی داشته که بیلان آن نیز به زودى منتشر می‌شود ولى نتایج فنى حاصله متناسب با هزینه کرد نبوده است و دلیل این مهم ضعف کادر فنى هیات کاراته استان است.

رسولی با اشاره به حضور تیم هیأت کاراته در سوپرلیگ کاراته مردان کشور تاکید کرد: به دلیل مشاوره های اشتباه هیأت کاراته گیلان در سوپرلیگ مردان تیم داد در حالیکه با همان هزینه مى توانست کارهاى بزرگترى براى قهرمانان انجام دهد.

رئیس هیأت کاراته گیلان با اشاره به اینکه دوران لمپن ها، خود قهرمان خواندگان و مفسدین در کاراته گیلان تمام شده است، تصریح کرد: هدف ما این است که با برنامه ریزی و ایجاد بستر مناسب براى قهرمانان و پشتوانه سازی پیشکسوتان ترکیب خوبی را ایجاد و نقایص و خلاها را برطرف کنیم.

همچنین رئیس هیأت کاراته استان گیلان برای ابطال کلیه احکام قبلی و انتخاب تیم فنی و اجرایی جدید، تشکیل شورای عالی سیاستگذاری از پیشکسوتان و برگزاری اولین جلسه تمرینی مشترک قهرمانان و منتخبین استان ضرب الاجل یک ماهه قرار داد.

این مراسم سخنرانان دیگری نیز داشت، کاوه قدسی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رشت در صحبت هایش اظهار داشت: به شخصه از دکتر رسولی بابت فعالیت های ۱۵ ماه گذشته ایشان تشکر می کنم و آرزو دارم همچون گذشته افتخار آفرینی، پرافتخارترین هیأت ورزشی گیلان تداوم پیدا کند.

حمیدرضا سلیمی دبیر هیات کاراته استان گیلان یکی از سخنرانان مراسم بود که با ابراز خرسندی از قرار گیری سه نسل کاراته از ۲۰ سال گذشته تاکنون در کنار هم در در این مراسم، بیان کرد: ما هیچ جناح بندی نداریم و دوستدار حضور همه هستیم.

همچنین حسن ایزدی سرپرست تیم های ملی بزرگسالان ایران و دبیر و رئیس سال های دور هیأت کاراته گیلان در این مراسم اظهار کرد: در مورد مسائل و مشکلات هیئت سختی های وجود دارد که تجربه آنها را بنده دارم و تا کنون کادر فعلی هیئت استان توانسته است از پس آن ها به خوبی برآید.

مزدا صوفی به عنوان رئیس جدید هیأت کاراته شهرستان رشت نیز در مراسم بیان داشت: درب هیأت را به روی تمام قهرمانان و پیشکسوتان باز می کنیم، وی افزود: در سال های گذشته به صورت گزینشی عمل شده است و من آماده ام از تمام ظرفیت ها و پتانسیل های موجود استفاده کنم.

رئیس جدید هیأت کاراته شهرستان رشت، تاکید کرد: تمامی نقدها را با جان و دل پذیرا می شوم و انتظار کمک از تمامی پیشکسوتان کاراته رشت را دارم.

در این مراسم که با حضور پیشکسوتان، مربیان و قهرمانان سابق و فعلی کاراته گیلان برگزار شد، علاوه بر رئیس جدید هیأت کاراته شهرستان رشت، مسئولان پنج کمیته فنی اجرایی هیأت کاراته گیلان نیز طی احکامی معرفی شدند.

بدین ترتیب کاوس مویدی به عنوان مسئول کمیته مربیان و محمدرضا غروبی مسئول کمیته قهرمانان و شاهرخ حسین زاده مسئول کمیته های مسابقات و کاتا و همچنین بختیار عظیمی به عنوان مشاور امور سبک ها منصوب گردیدند.

این مراسم با حضور مهمانان ویژه ایی چون بابک بردبار داور بین المللی و رئیس کمیته داوران فدراسیون بوکس و پرویز سلیمی دبیر هیأت شنای استان گیلان و جاسم ویشکایی و مازیار فرید خمامی از قهرمانان و مربیان اسبق تیم های ملی کاراته ایران و همچنین داوران بین المللی کاراته گیلان و چند تن از روسای هیأت های کاراته شهرستان ها حضور داشتند.

#گیل نامه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.