در رشت بیشتر در جهت دلسرد کردن به کارهای هنری قدم برداشته میشود

سرویس شهری :

اختصاصی _ گیل نامه / در نشست خبری امروز تحت عنوان « بررسی آسیب ها و فرصت ها بر اجرای تئاتر خیابانی رشت » رییس سازمان فرهنگی اجتماعی  ورزشی شهرداری رشت با حضور دو تن از اعضای شورای شهر رشت و چند تن از کارگردانان فعال عرصه هنر به گفتگو پرداخت.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی   گیل نامه / رییس سازمان فرهنگی اجتماعی  ورزشی شهرداری رشت با یادآوری اینکه نمایش خیابانی دائمی از تیرماه سال گذشته به همت هنرمندان شکل گرفته است،گفت:ما جزء محدودترین سازمان های فرهنگی هستیم که توانستیم در اکثر حوزه های هنری پیشگام باشیم.

علیرضا حسنی با اشاره براینکه نمایش خیابانی باید محل دائمی داشته باشد تا  مخاطب از مکان و جزئیات  آن اطلاع داشته باشد،اضافه کرد:در رشت متاسفانه بیشتر در جهت دلسرد کردن به کارهای هنری قدم برداشته میشود و هدف مااین بود که از پناسیل هنرمندان استفاده کنیم.

وی ادامه داد:اگر یک نهاد فضایی را در اختیار هنرمندان قرار میدهد باید از این نهاد حمایت شود و باید فضایی ایجاد کنیم که موجب پیشرفت در این عرصه شود.

مازیار دارایی : تاثیر مثبت تئاتر بر فرهنگ شهروندی

 

مازیار دارایی با بیان اینکه هدف از اطلاع رسانی در جهت رشد یک اثر تاثیرگذار است،گفت:در این فضا که  هیچ تحولی رخ نمیدهد،اگر  اتفاق خوبی افتاد باید درست حمایت شود.

تهیه کننده برنامه هفت هنر با اشاره بر سبقه فرهنگی رشت بعنوان اولین ها اظهار کرد:امیدوارم تئاتر خیابانی برای بالا بردن فرهنگ شهروندی تاثیر مثبت داشته باشد و مخاطبان ما سفیران خوبی برای فرهنگ و هنری شهر ما شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.