بی حجابی ضربه ای مهلک به خانواده است/ دین اسلام دین تحکیم خانواده است

گیل نامه / عصر امروز شنبه بیست و دوم تیرماه نشست صمیمی مشاور امور بانوان و دبیر ستاد عفاف و حجاب شهرداری رشت با بانوان شاغل در منطقه یک شهرداری برگزار شد.

به گزارش گیل نامه / کبری مرادی در این نشست با اشاره به اینکه بسیاری از همکاران شاغل در مناطق و سازمانها فرصت حضور در تمامی جلساتی که به مناسبت های گوناگون بالاخص عفاف و حجاب برگزار می شود را ندارند، تصریح کرد: اینگونه نشست با هماهنگی حراست و شورای امر به معروف و نهی از منکر جهت ملاقات با بانوان شاغل در تمامی سازمانها و مناطق برگزار خواهد شد.

وی با تاکید بر عدم فعالیت ۴ ساله ستاد عفاف و حجاب تصریح کرد: با توجه به تشکیل ستاد عفاف و حجاب از اسفند سال ۹۷ این ستاد از ابتدای فروردین با مشخص شدن اعضا آغاز به کار کرد و تاکنون بیش از ۵ جلسه برگزار شد. البته بعد برگزاری ستاد از مدیران خواسته شد تا نماینده ای از هر منطقه و سازمان به ستاد عفاف و حجاب جهت ارائه دستورالعمل یازده گانه معرفی نمایند تا به منظور کنترل عفاف و حجاب فعالیت نمایند.

مشاور امور بانوان شهرداری رشت با اشاره به حضور بازرسان ارزیابی دستگاههای اجرایی خاطرنشان کرد: بازرسان اعزامی از استانداری در طول سال به صورت محسوس و نامحسوس برای بازدید در ادارات حضور می یابند و بزودی نیز برای ارزیابی عملکرد شهرداری در دو حوزه عفاف و حجاب و حقوق شهروندی حضور خواهند داشت.

کبری مرادی نتیجه بی حجابی را ضربه ای مهلک به خانواده شمرد و گفت: دین اسلام دین تحکیم خانواده است. لذا دشمنان اسلام، با تجمیع افکار خود سعی در بد حجاب کردن زنان دارند. لذا بانوان شاغل باید با هوشیاری و به دفاع از حریم شخصی و حرمت اداره علاوه بر نظم بخشی بر مقررات اداری، توطئه ی دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی را خنثی نمایند. وی افزود : بنابراین نمایندگان امور بانوان و عفاف و حجاب سازمانها و مناطق می توانند با ارائه راهکار ها و پیشنهاداتی در راستای بهبود وضعیت حجاب بانوان گام بردارند.

دبیر ستاد عفاف و حجاب شهرداری رشت انقلاب اسلامی را یک جریان مدوام خواند و گفت: شهدا با قطره قطره خون خود این نظام را آبیاری نمودند و به تکلیف خود عمل کردند و بدای ما امنیت را به ارمغان آوردند و اکثر وصایای آنان نیز توصیه به رعایت حجاب و پیروی از ولایت فقیه بود. و امروز نیز ما باید با رعایت عفاف و حجاب مراقب حریم شخصی خود بوده و با حفظ حریم در محل خدمت، با کار و تلاش مضاعف، شور و نشاط و انگیزه و رعایت کامل عفاف و حجاب سلامت اداره، خانواده و جامعه را حفظ نماییم تا انشاءالله پرچم نظام و انقلاب اسلامی ایران را به صاحب اصلی آن امام زمان(عج) برسانیم.

کبری مرادی با اشاره به اینکه سالهاست که در معرض جنگ نرم قرار گرفته ایم و امروز نیز جنگ اقتصادی، تصریح کرد: باید در سی سال خدمت روبرو علاوه بر حفظ هویت شخصی و عزت نفس هم حافظ حریم اداره و هم حریم خانواده خود نیز باشیم.

مشاور امور بانوان شهرداری رشت ارباب رجوع را ولی نعمت کارکنان شهرداری عنوان کرد و گفت: در نحوه برخورد با ارباب رجوع باید ضمن رفع هر گونه تبعیض با رفتار مناسب خود حرمت ها را حفظ کنیم.

گفتنی است در این جلسه ضمن قرائت و تبیین دستورالعمل یازده گانه عفاف و حجاب توسط دبیر ستاد عفاف و حجاب شهرداری رشت، پیشنهاداتی از سوی بانوان شاغل در منطقه یک در راستای بهبود عفاف و حجاب ارائه شد.

واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.