برخی از سیاسیون دریافت درستی از ولایت‌فقیه ندارند

گیل نامه/فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه باید بیانیه گام دوم انقلاب را همگی به‌خوبی مطالعه کنند، گفت: این را آمریکایی‌ها فهمیده‌اند اما برخی از سیاسیون ما هنوز دریافت درستی از ولایت‌فقیه ندارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی    گیل نامه / سردار سید محمد باقرزاده عصر امروز در مراسم چهارمین سالگرد شهید مدافع حرم سید اسماعیل سیرت نیا در مهدیه رشت با بیان اینکه سبک زندگی شهید سیرت نیا امروز به‌عنوان یک الگو برای جوانان است، اظهار کرد: جوانان در گام دوم انقلاب تأثیرگذاری بالایی دارند و باید سبک زندگی شهید سیرت نیا را الگو قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه باید بیانیه گام دوم انقلاب را همگی به‌خوبی مطالعه کنند، افزود: برای امامت امام زمان (عج) اسماعیل‌ها به قربانگاه رفته‌اند و این را آمریکایی‌ها فهمیده‌اند اما برخی از سیاسیون ما هنوز دریافت درستی از ولایت‌فقیه ندارند.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه آن‌هایی که به ولایت‌فقیه اعتقاد ندارند جایگاه ای در گام دوم انقلاب ندارند، گفت: مردم باید تکلیف این افراد را در انتخاب پیش رو مشخص کنند و قطعاً این افراد همراهان خوبی نخواهند بود.

باقرزاده با اشاره به اینکه بصیرت، شجاعت و استقامت از خصوصیات شهید سیرت نیا بود، بیان کرد: اکثر شهدای مدافع حرم و به‌ویژه شهید سید اسماعیل سیرت نیا بی‌شک رابطه قوی باخدا داشتند.

وی با بیان اینکه هر کس رابطه‌اش را باخدا درست کرد خدا دست او را خواهد گرفت، خاطرنشان کرد: بی‌تردید شهدا انتخاب‌شدگان از طرف خداوند هستند و اکنون هم نزد پروردگارشان روزی می‌خورند.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه برپایی یادواره‌های شهدا جزو تنظیم شعائر الهی است، افزود: شهید سیرت نیا در برگزاری یادواره‌های شهدا تلاش فروانی می‌کرد و از فعالان فرهنگی پرتلاش گیلان بود.

باقرزاده با اشاره به اینکه جوانانی که دنبال اجرای شدن گام دوم انقلاب هستند زندگی شهید سیرت نیا را الگو قرار دهند، تصریح کرد: زندگی شهید مدافع حرم سید اسماعیل سیرت نیا سرشار از نکات آموزنده است که جوانان با الگو قرار دادن آن می‌توانند زندگی خود را تضمین کنند.

وی با بیان اینکه امروز تمام کشورهای دنیا به اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایمان آورده‌اند، گفت: امروز دشمنان داخلی و خارجی با ایجاد عملیات روانی در فضای مجازی به دنبال تضعیف روحیه ملت ایران هستند.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه جوانان باید نواقص کشور را برطرف کنند، بیان کرد: تمام امید این کشور به جوانان است زیرا آینده کشور وابسته به توانایی‌های جوانان است.

باقرزاده با اشاره به اینکه شهدا راه حق را شناختند و در این راه ایستادگی کردند، خاطرنشان کرد: آن‌ها بصیر و زمان‌شناس واقعی بودند و با بصیرتی که داشتند به تکلیف خود عمل کردند و پای انقلاب ایستادند و شهدای مدافع حرم نیز با شناخت از زمانه خود، درراه حق و مبارزه با باطل قدم گذاشتند.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدا به ما یادآوری می‌کند در هیاهو‌های تبلیغاتی دشمنان داخلی و خارجی به انحراف کشیده نشویم، افزود: برگزاری یادواره‌های شهدا به ما کمک می‌کند که هدف اصلی انقلاب و اسلام را گم نکنیم.

 باقرزاده با بیان اینکه خط امام حسین (ع) خط سرخ شهادت است، گفت: شهدا درس آموخته مکتب امام حسین (ع) بودند و این راه ذلت ناپذیر است و شهدا عزتمندانه عمل کردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.