امروز خانواده هاو  دختران جوان ما در حال خودزنی هستند و از مرز بدحجابی و بی حجابی فراتر رفته اند

اختصاصی _ گیل نامه / آیت الله رسول فلاحتی در ابتدای سخنان خود با گرامی داشتن سالروز ارتحال امام خمینی (ره) با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب،گفت: مسئله امر به معروف و نهی از منکر در بسیاری از نشست های عمومی و جلساتی که رهبر معظم با  مردم و مسئولان داشتند بصورت روشن و گسترده مطرح شده است.

نماینده ولی فقیه در استان افزود : به گفته رهبر انقلاب،من میخواهم این واژه فراموش شده در اسلام را به یاد شما و ملت ایران بیاورم که آن امر به معروف و نهی از منکر است.

امام جمعه شهرستان رشت با بیان اینکه همه مردم باید امر به معروف و نهی از منکر را جزء وظایف خود بدانند که این تضمین کننده نظام خواهد بود،عنوان کرد:

اگر تمام کارهای خوب  و حتی جهاد در راه خدارا  در کنار فریضه امر به معروف و نهی از منکر  قرار دهیم  انها به مانند قطره هستند اما امربه معرف و نهی از منکر دریای گسترده مواج است.

حجت السلام والمسلمین فلاحتی با ذکر اینکه در ۸ سال دفاع مقدس تمامی دشمنان در برابر جوانان ما به زانو در آمدند،بیان کرد: در ۸ سال دفاع مقدس شما وصزت نامه هر شهیدی را می خواندید از حجاب و عفاف حرف میزدند.

وی با همچنین مسئله کنونی بی حجابی کشور را فساد فرهنگی دشمن خواند و با ذکر اینکه جامعه ای  که دستخوش بحران های کذایی قرار گیرد پیشرفت نخواهد کرد، خاطر نشان کرد:قران اولین وظیفه انسان هایی را که حکومت اسلامی دارند برپانگه داشتن نماز،زکات برای پوشش نیازمندان،امر به معروف و نهی از منکر قرار داده است.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با اشاره براینکه بزرگترین اردوگاه بی ایمانی و بی دینی آل سعود است،ادامه داد: امروز خانواده هاو  دختران جوان ما در حال خودزنی هستند و از مرز بدحجابی و بی حجابی فراتر رفته اند.

امام جمعه شهرستان رشت با تاکید براینکه امر به معروف و نهی از منکرجامعه از زشتی ها و پلشتی ها دور میسازد و نیود آن حادثه کربلا را به بار آورد،گفت:
نقش امربه معروف و نهی از منکر بسیار بی بدیل است و عمل به آن از شعور و امت اسللمی است.

آیت الله فلاحتی امر به معروف و نهی از منکر را از صفات خداوند نامبرد و اذعان کرد:
مردم ایران در طول تاریخ مردمانی ولایتمدار وفرهنگ دوست بودند و قطعا مردم ما این رامی پذیرند که انسان باید از   منکرات جلوگیری کند.

وی با خاطرنشان کردن اینکه این بیداری استان گیلان باید الگو دیگر استان ها باشد به سخنان خود خاتمه داد.

 

عکس/ مطهره رمضان زاده

#گیل نامه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.